22

Nu sunt genul de persoană care se omoară după “etapele importante”. Le consider, de obicei, simple convenţii, pe care putem sau nu să le respectăm şi pe care putem sau nu să ni le personalizăm în funcţie de nevoie.

Ziua de naştere este pentru mine un pretext. Nu mă simt astăzi altfel decât ieri sau decât alaltăieri. Şi de ce m-aş simţi dacă schimbarea nu funcţionează după acelaşi calendar cu timpul? E un pretext însă să mă uit şi mai mult la mine. Să o fac conştient.

Pe 31 decembrie ne uităm la anul ce-a trecut şi facem planuri pentru următorul.

Pe 27 iulie mă uit mult înapoi şi mă gândesc unde sunt acum faţă de unde voiam, unde speram, unde mă gândeam cu ceva timp în urmă să ajung în viitor. Nu ştiu dacă asta are sens pentru toată lumea şi s-ar putea să sune doar încâlcit. Dar funcţionează pentru mine.

Ce-i drept anul ăsta am trişat, pentru că m-a ajutat mult programul de coaching prin care trec, dar chiar şi-aşa rămâne interesant să închizi ochii la 21, să îi deschizi la 22 de ani şi să îţi dai seama că nu ai dormit un an întreg. Şi când spun că nu am dormit nu glumesc deloc.

Cred că anul ăsta a fost cel mai plin de urări dintre toţi. Reţelele sociale şi-au făcut bine treaba şi deşi va suna superficial nu pot să nu remarc ce impact poate avea şi numărul urărilor, pe lângă calitatea lor. M-am simţit înconjurată de oameni la propriu când am deschis mail-ul şi am văzut atâţia “La mulţi ani!”. Nu are rost să povestesc de acelea care îţi merg direct la suflet.

Vă mulţumesc tuturor celor ce şi-au rupt câteva clipe ca să-mi facă o urare pentru că mi-aţi făcut ziua de sute de ori mai plăcută! Mii de ori. Sute de mii. :p Şi deşi nu cred în “ocazii” am simţit totuşi că a fost o zi cu adevărat deosebită.

Vă îmbrăţişez acum cu un an mai în vârstă şi fie ca următorii să ne fie din ce în ce mai bine!:)

Leave a Reply

