Toate la timpul lor.

Mi se întâmplă să cad uneori pe gânduri, să mă simt obosită de ce fac şi plictisită de ce sunt. Mă gândesc cu jind la oameni ce fac alte lucruri decât mine, la meserii pe care şi le-ar dori toată lumea, la haine ce vin atât de bine pe alţii. Tot atunci simt că toate listele alcătuite, toate planurile schiţate sunt degeaba pentru că nu sunt ce trebuie. Şi caut altceva pentru că simt că-mi trebuie altceva. Şi mă simt pierdută şi vreau să o iau de la capăt. Mă visez mare şi altfel. Mă vreau diferită. Şi mă vreau schimbată. Acum.

Şi-apoi o briză de realitate îmi răcoreşte obrajii. Îmi aminteşte cât de minunaţi suntem fiecare exact acolo unde suntem. Şi mă simt iar unde trebuie. Îmi dau seama că graba nu rezolvă mai nimic. Şi-apoi simt iar că stau bine unde stau şi sunt bine unde sunt. Şi că ar trebui să o iau treptat. Refac listele şi reschiţez planul şi mă simt uşurată. Nu sunt în urmă şi nu mă aleargă nimeni. E destul timp să ajung unde vreau, călcând poteca pas cu pas..deşi, uneori e greu şi-aş vrea să-ncerc sărituri ce-mi pot altera genunchii.

Nu există “cea mai tare meserie” sau “cel mai tare loc” şi nici măcar “cea mai tare vârstă”. Şi când îmi amintesc asta încetez să încerc să fac lucruri ce nu-şi au rostul acum sau să port haine ce nu mi se potrivesc. Mă opresc din a fi altcineva doar de dragul de a fi şi caut să rămân eu, cea de acum, cea ce se va transforma în eu de mai târziu. Exact când trebuie, aşa cum ar trebui să fie. Şi atunci metaforele capătă sens.

Există un timp pentru toate şi un moment în care expresiile se transformă din clişee în adevăruri universale. Şi e normal să fie aşa.

6 Comments »

  1. Traian said

    Imi place articolul asta :). Tare!

  2. treicuvinteaiurea said

    Multumeeesc!:)

  3. Titus said

    🙂 sweet. O singura chestie nu inteleg, ce e cu atatea planuri si liste? De ce ai nevoie de ele? Oricum viata se intampla in timp ce esti ocupata sa planifici, respectiv planul se face ca sa ai de la ce sa te abati.

    Inca incerc sa ma las de planificat, dar nu imi iese mereu.

  4. treicuvinteaiurea said

    Cred ca planurile si listele te ajuta sa nu uiti lucruri. 🙂 Si mai ordoneaza din haos. Lista o faci o data la ceva timp. Planul la fel. Daca esti prea haotic pierzi timp cautand prin dezordine. (daca pui problema timpului .. 😛 )

  5. Cameleona said

    La fel simt şi eu. Până la urmă, se pare că răbdarea este cea mai importantă, şi în plus.. răbdarea e cea mai grea de dobândit.

  6. anonima said

    fain…asa ma simt si eu uneori

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

