În carantină.

Urmează câteva rânduri în care mă plâng, pentru că ne place sau nu ăsta e simptomul oricărei boli. Iar eu sunt bolnavă. Fizic, psihic şi dacă mai există şi vreo altă dimensiune importantă a omului probabil mi-e bolnavă şi-aia.

Nu pot da vina pe astenie pentru că primăvara încă nu a venit. Şi simt că asta mă îmbolnăveşte şi mai rău.

Ce am de fapt? De toate! Migrene cât cuprinde, zilnic, imprevizibile şi impenetrabile de orice pastilo-drog încerc eu să îngurgitez; insomnii şi ameţeli, de tot felul şi de diferite magnitudini; ba mă mai doare şi câte-o încheietură ca atunci când eşti destul de răcit cât să nu te poţi mişca. Am pofte fără să ştiu ce aş mânca şi asta nu pentru că aş fi însărcinată cât pentru că, de fapt, nu aş mânca nimic. Pofta mea de mâncare e plecată pe undeva. Cu cheful, că nici de-ăsta nu mai am. Şi nu pentru că n-aş vrea ci pentru că pur şi simplu nu-i.

Acasă nu vreau să stau pentru că totul mi-e prea zgomotos şi parcă prea strâmt şi prea aglomerat, pe-afară nu mă pot plimba prea mult pentru că mă ia frigul oricum m-aş îmbrăca iar picioarele-mi sunt moi şi nu mă mai ascultă. Nu îmi găsesc locul pe niciunde şi starea pe nicăieri. Nu pot sta mult într-un loc, dar nici mişcarea nu mă-ncântă.

Nu prea mănânc, dar nici nu îmi e foame, mănânc dar e ca şi când n-am făcut-o. Şi mă mai doare şi stomacul aşa…când îşi aduce-aminte.

Efecte secundare: sunt neprietenoasă şi aproape tăcută sau am accese de energie răzuite de pe fundul sacului. De unde sac nici eu nu ştiu. Sunt cu capu-n nori şi gândul nicăieri, unde nicăieri este lumea în care fug eu când sunt bolnavă. Ca să-mi treacă. Deşi doctorii mai iau vacanţă şi acolo. Şi sunt negativistă şi aproape că îmi vine să plâng din orice, de parcă aş recupera acum toate zilele în care la mine nu s-a manifestat pms-ul, departe de mine azi perioada aia totuşi.

Da, si peste asta sunt tot timpul răcită! Dar pe bucăţi, ca nu cumva să mă prind probabil. Azi îmi curge nasul, mâine mă doare în gât, ieri am strănutat încontinuu şi tot aşa. O minunăţie.

Sper că doctoru-mi e prea obosit şi ocupat ca să-mi citească asta că explicaţii nu aş ştii să-i dau şi nici bătaie nu vreau să primesc! Asta mi-ar lipsi.

Şi cred că asta nu e tot, dar nici măcar nu-mi mai aduc aminte ce nu-mi merge bine.

Şi am de luat decizii pe care nu le pot lua şi sunt nehotărâtă pân’ la cer în tot ce priveşte perioada care vine sau asta în care mă aflu. Noroc că am trecutul fix şi măcar ştiu de la ce plec.  Nu că ar folosi la ceva. Nu pot să-mi aşez gândurile într-o logică şi nici nu le pot gândi pe rând. Se-nvălmăşesc toate odată până ameţesc şi într-un final adorm. Ce vise am nu vreţi să ştiţi, iar mie mi-ar fi oricum greu să vi le povestesc pentru că-s prea lungi, prea zbuciumate, aiurite şi-ncărcate.

Promit să intru la regim sănătos. Alimentar, fizic, psihic şi  în orice altă dimensiune ar mai trebui să intru. Nu ştiu când, probabil când nu voi mai putea să mă stăpânesc şi mă vor forţa împrejurările.

Până atunci trec din nou pe pilot automat şi fie ce-o fi până la prima vacanţă!

Sănătate!

poza

5 Comments »

  1. Razvan said

    Sincer trec si eu cam prin aceeasi stare … ceva suplimentar – nu-mi convine nimic..
    Am chef de ceva dar nici nu stiu exact de ce … Am chef sa fiu cu cineva dar parca tot singur mi-ar fi mai bine …
    Vremea e de vina sper!

  2. Bulent said

    Mama, ce post sucit 🙂 Chiar asa esti?

  3. treicuvinteaiurea said

    Din pacate! Dar imi trece! 😀

  4. 1234lica said

    Cum ai rezolvat,eu sunt la fel si nu stiu ce sa mai fac

  5. treicuvinteaiurea said

    Am incercat sa fac lucruri care-mi plac. Incet-incet trece de la sine!:p

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

