Am o stare.

Îmi fuge gândul la bătăi în zăpadă şi castele de nisip. Mă doare tot corpul şi răcesc pentru a prea multa oară. Parcă pentru a recupera anii lipsă. Mă doare şi capul. Cred. Deja nu îmi mai dau seama dacă e o problemă fizică sau mi-au obosit gândurile şi pică greu pe scoarţa cerebrală.

De vreo lună jumate mă roade curiozitatea să pun o întrebare al cărui răspuns nu sunt sigură că vreau să îl aflu. Şi până la urmă, cât de rău poate fi când lucrurile stau atât de bine? Atât de bine că mă sperie. Mă descurc mai bine când sunt sub presiune, deşi recunosc că nu-mi lipseşte. Şi-apoi…lucrurile stau atât de bine.

Şi nu am răbdare nici să îmi actualizez CV-ul în engleză, sau să îmi reîmprospătez oja de pe unghii. Îmi găsesc ca scuză vorbele lui Ovi care găseşte că unghiile arată mai bine cu oja puţin ciobită. Măcar nu trebuie să ies pe nicăieri ca să fiu nevoită să înfrunt şi opinia publică. În această chestiune stupidă şi insignifiantă.

Şi calculam că am dat 4 examene şi mai am 8. Adică jumate. Adică stai, că nu-i aşa. Şi ia cursurile de la capăt şi citeşte informaţii trântite anapoda, printate mic pentru a economisi hârtie. Şi copaci. M-am hotărât să îmi fac ierbar, iar primul pas e să îmi găsesc un album destul de drăguţ cât să merite efortul. Voi colecţiona doar frunze. Sunt mai uşor de presat.

Nu am logică, iar tu nu ar trebui să citeşti cuvinte care nu-şi doresc să aibă sens. E doar un exerciţiu. De răbdare. Trecere în revistă a zgomotului unei stări.

Şi azi cineva m-a făcut proastă. Deşi eram de partea ei şi chit că n-ar fi fost aşa, problema tot nu era generată de nivelul IQ-ului. Oamenii nu ar trebui să se mai facă proşti, mai ales pentru că în zilele noastre până şi prostia a ajuns să fie relativă. Atât de relativă că niciunul nu scăpăm fără vreo zi mai proastă.

Azi m-am gândit la pattern-uri. Pe care nu le am, dar pe care le caut. Voi face o listă şi cu ele. O voi adăuga la colecţie. Şi într-o zi chiar voi reuşi să le am pe toate într-un singur loc. Listele.

10:46. Îmi termin de băut ceaiul care s-a răcit demult, mănânc lămâia şi mă spăl pe dinţi. Până la 11 sunt în pat, imaginându-mi că un scaun verde îmi veghează creştetul capului şi o privire blândă somnul. Şi poate voi visa frumos şi-mi voi aduce aminte mâine dimineaţă.

Vă doresc şi vouă! Stări mai bune şi revelaţii îmbietoare!

5 Comments »

  1. David said

    Nu fi prostuta. Nu e bine sa te speli pe dinti imediat dupa ce ai mancat ceva acid, ca lamaia.

  2. osr said

    Pana si vorbele lui Ovi sunt relative la naiba. Nu sunt sigur ca inteleg de unde ai timp si energie sa racesti iarasi. Dar faptul ca te doare capul este salvator. Nimeni nu este mai hazlie ca tine cand te doare capul. Suferinta ta este bucuria celor din jurul tau prin atitudinea ta suparata-lenta-obosita(fake)-funny. Iti dai seama? Tu lenta. Trebuie sa fie ceva distractiv si bun in asta. E ca o eclipsa de soare – foarte rara si de fiecare data speciala. Bine – vezi ca daca persisit sa fii bolnava nu o sa mai fii la fel de interesanta si poate nici la fel de funny :-s wow. La mine cred ca starea este una de liniste – am trait in zgomot timp de 2 saptamani pana acum si cred ca a fost dat prea tare. Nu mai aud nimic acum – nu mai simt nimic, nu mai vreau nimic, nu ma mai agit pentru nimic. Zgomotul nu a disparut – sa nu fiu inteles gresit – doar eu nu il mai aud. Nu mai am chef sa il aud, nu mai am putere sa il aud, nu mai am de ce sa il aud. Toata viata a fost un zgomot continuu al examenelor si al starilor de kkt care le ai in preajma lor. Acum sunt atat de relaxat incat nici nu sunt sigur ca urmeaza un urmator examen. E doar o functie sau chiar pe care o parcurgi recursiv se ajunge la data in care stii ca s-a terminat . Exista posiblitatea ca bucla asta sa fie infinita? Bineinteles si infinit e relativ. La fel ca unghiile tale decojite si vorbele lui Ovi.

  3. treicuvinteaiurea said

    @David Si-a pierdut din aciditate pentru ca a stat destul de mult in ceai. Si e doar o felie! Dar multumesc de grija, voi tine minte!:D

    @osr Vaca lapte muu!

  4. molly said

    te vad la un moment dat scriind o carte motivationala “Listele. Cheia succesului.” 😀

  5. treicuvinteaiurea said

    Thanks for the support, Molly!:))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

