LISTĂ cu liste.

Trăiesc în haos. Soluţia mea pentru a ordona haosul e să fac liste. Multe liste:

– listă cu lucruri pe care le am de făcut

– listă cu lucruri pe care le am de făcut în viitorul apropiat

– listă cu lucruri de făcut pe termen lung

– listă cu proiecte de făcut

– listă cu lucruri de cumpărat

– listă cu filme/cărţi care mi-au plăcut (astea fiind sub mai multe exemplare şi mai multe forme pentru că nu reuşesc niciodată să enumăr tot sau să găsesc ierarhizarea perfectă)

– listă cu lucruri generale pe care mi le propun să fac (de exemplu: mănâncă mai sănătos, apuca-te de pilates, abonament la the money express etc. )

– listă cu persoanele cu care nu am mai vorbit de mult, dar ar trebui

– listă cu lucruri despre care vreau să ma interesez sau să aflu mai multe

– listă cu lucruri pe care trebuie să le evit cu orice preţ

– alte liste cu lucruri pe care le am de făcut, poate mai specifice

– listă cu locuri pe care vreau să le văd

– listă cu magazine care îmi plac/ vreau să le vizitez

– listă cu idei pentru cadouri

– listă cu site-uri/reviste mişto (în mare sunt cu artă abstractă, artă fotografică, fotografie, modă, pe scurt:  imagini)

– listă cu filme/cărţi pe care vreau să le văd/citesc

– listă cu cuvinte care nu îmi plac

– listă cu locuri mişto

– listă cu proiecte cărora vreau să mă alătur (de exemplu: recitiri 😀 )

Şi acum am şi o listă cu liste.

Scrise prin agende, pe foi (pe care nu le pierd niciodată), prin fişiere word/notepad, pe blog sau la sfârşitul vreunui caiet listele mă ajută să îmi creez un sistem eficient care funcţionează în haosu-mi caracteristic. Adevărul e că nu ştiu cât de sistem e, dar cert e că pentru mine funcţionează.

(poza)

7 Comments »

  1. Eusebiu.Me said

    O ideea foarte buna chestia asta cu listele; eu mi-am trasat niste obiective si in jurul fiecarui obiectiv am intocmit cate o lista; (foarte buna liniuta cu: “-listă cu persoanele cu care nu am mai vorbit de mult, dar ar trebui” – trebuie sa fac si eu o astfel de lista 🙂 )

  2. wow, ce de liste 😛 dar sunt folositoare. imi faceam si eu liste si listute pentru orice, dar am renuntat. acum imi fac listele in minte si evident uit ce am de facut :))

  3. treicuvinteaiurea said

    @Eusebiu.Me Aşa-i că-s practice? 😀
    @Roxy Calinescu Ar trebui să iei în considerare posibilitatea să revii la ele! :)) Nu trebuie să fie atât de multe, dar măcar aşa, pentru lucrurile importante. 😀

  4. Alina said

    era mai usor sa faci o lista cu lucrurile pt care nu faci liste:))

  5. Bulent said

    Cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda, intr-un fel.
    Eu folosesc Microsoft OneNote, e cea mai buna unealta pentru mine, e un fel de caiet virtual f tare.

  6. molly said

    aia cu idei pt cadouri e buna…o sa lucram impreuna la ea 😛

  7. Sandra said

    listă cu persoanele cu care nu am mai vorbit de mult, dar ar trebui.

    ;;)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

