Încă un sfârşit. De an.

Am terminat de împodobit bradul, am primit şi înapoiat urări, mi-am salutat tinerii vecini veşnic nehotărâţi, dar ca întodeauna haioşi, mama a terminat de făcut bunătăţurile şi în casă miroase din nou ca acum aproape 360 de zile, hainele mă aşteaptă să le împachetez în valiză, iar calendarul bifează încă un sfârşit. De an. An plin cât 5.

An în care:

* L-am cunoscut pe Ionuţ şi datorită lui am trăit experienţa coordonării unui număr imens de oameni şi cea a lucrului în spatele concertului anului (Madonna), al B’estfest-ului, al TuborgGreenFest-ului, al concertului caritabil organizat de OvidiuRom – ocazie cu care am văzut şi parte din interiorul Casei Poporului şi chiar experienţa locuirii singur cu toate problemele pe care acest lucru le poate atrage.

* L-am cunoscut pe Traian, datorită căruia am fost la Next HR şi am cunoscut oameni fantastici şi am aflat un milion de lucruri despre ce înseamnă HR-ul. Chiar şi acela că probabil nu e domeniul care se potriveşte cel mai bine agitaţiei mele zbuciumate.

* Am lucrat în HP timp de 3 luni, iar acum nu mă pot hotărî dacă mi-ar plăcea să lucrez într-o corporaţie sau nu. Acele trei luni au fost însă cu folos şi faptul că zburdam de aici la celălalt job, mâncând doar un sandwich de la metrou sau un covrig pe zi, m-a întărit, contrar aşteptărilor.

* Am fost în internship la Hudson, unde am citit sute de CV-uri de toate formele, mărimile şi culorile. Am aflat câte ceva despre industrii, business, voci puternice feminine, oamenii ce lucrează în financiar/bancar/contabil şi m-am inspirat pentru alegerea temei de licenţă.

* Am organizat Event Academy II, proiectul care m-a împins către a intra în DaAfaceri, fiind participant al primei ediţii.

* Am organizat Cupa Pleosc, o bătaie spontană cu apă, alături de oamenii de pe Twitter.

* M-am alăturat celor de la Let’s Do it Romania! şi fac parte din echipa de coordonare voluntari.

* Am fost întâi HR Manager şi am recrutat nişte oameni minunaţi, de care sunt mândră, şi acum am devenit Preşedinte al DAfi. Markethink şi BusinessIntro sunt primele 2 proiecte organizate de noua generaţie, iar feedback-ul şi impactul pe care l-au creat şi l-au adus au depăşit aşteptările noastre şi cu siguranţă şi pe cele ale alumnilor (mai puţin încrezători).

* Am fost Project Managerul Business Intro de care am pomenit mai sus.

* Am vizitat de câteva ori Sibiul şi aproape l-am învăţat pe dinafară şi am văzut pentru prima oară: Sighişoara (şi celebrul festival de blues), Piteşti-ul, Costineşti-ul, Clujul, Arcalia, urmând pe ultima sută să văd şi Brăila şi Azuga.

* Am făcut un an de blogging şi 21 de existenţă.

* M-am alăturat lui Antonio în proiectul lui de film, în care joc.

* Am făcut 5000-ţâşpe poze cu Ovi şi a lui camera fabuloasă.

* Mi-am luat pisică. Neagră. Zburdalnică. Neastâmpărată.

* Şi nu în ultimul rând, l-am cunoscut pe el. Amalgam de lucruri complementare între ele şi complementare cu’ale mele. Şi zâmbesc mai mult, mai des, mai larg şi mă uit pierdută şi-mblânzită undeva la etajul 7. Unde dimineaţa miroase a orez cu lapte, seara a vanilie şi beţişoare parfumate şi la orice oră a bun augur şi perspective colorate.

Colorate cum a fost întreg anul. Şi acum fug de toate până în anul următor, când o voi fi luat de la capăt.

4 Comments »

  1. fabian said

    frumos spus.clar si succint..ma bucur pentru tine si realizarile tale..esti o fata desteapta care stie ce vrea si nu se da la o parte de la nimic..mult succes pe mai departe..ma bagasem si eu la faza cu let’s do it romania, gasisem oameni pentru a forma o echipa, dar cum nu am reusit sa aflu mai multe info de la ionut, desi am tot incercat am lasat-o asa…t pup..numai bine

  2. e misto sa stai singur, “cu toate problemele pe care acest lucru le poate atrage.” o simt pe pielea mea din octombrie.

  3. Sa ai un 2010 si mai plin de realizari si mai frumos decat 2009! La multi ani! 😀

  4. treicuvinteaiurea said

    Multumesc frumos!:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

