Am o nouă slăbiciune.

Se zbenguie toată ziua şi e simpatică foc când doarme. Poţi vedea cu ochiul liber cum creşte, se alintă şi începe să te cunoască. Răspunde când o strigi pe nume, acesta fiind cel al zeiţei tinereţii veşnice din mitologia greacă. E temperamentală şi se joacă cu orice găseşte. Are obiceiuri cuminţi şi ştie să ceară voie să meargă la toaletă. Uneori uită că are gheruţe şi colţi ascuţiţi, dar şi tu uiţi uneori că semnele lăsate de ea te dor. E ciudat când mă linge şi mă priveşte cu interes când fac baie, dar e adorabilă când nu mă lasă să folosesc tastatura sau adoarme pe foile pe care scriu. Îi place să doarmă în patul meu – care e cel de sus într-un set de 2 paturi suprapuse şi îi place să se caţere prin bibliotecă sau să se urce pe uşă atunci când e deschisă. Când vorbesc cu ea mă priveşte în ochi atent şi uneori nu îmi dau seama dacă o fascinează mişcarea irisului sau cuvintele ce i le spun şi parcă le-nţelege. M-am ataşat de un ghemotoc de blană moale, neagră şi agitată, exact aşa ca mine.

Ea e Hebe.

3 Comments »

  1. mollybritish said

    si ea are un fetis cu baia? credeam ca doar al meu sta pe cada cand fac dus 🙂

  2. treicuvinteaiurea said

    Al tau e baiat, parca ar mai fi o chestie. :))

  3. […] Mi-am luat pisică. Neagră. Zburdalnică. […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

