Project Manager. Din nou.

Acum ca am ajuns presedinte speram sa ma pot concentra la asta. Am o tona de idei, o echipa noua dornica de “aventuri” si spatiu destul de desfasurare. Imi mai trebuie timp.

Inainte de alegeri insa “m-am inscris” sa fiu project managerul proiectului cu care s-a lansat DaAfaceri, un proiect cu traditie, care din varii motive nu s-a facut anul trecut. Asa ca eram in urma si trebuia sa recuperam. Si sa recuperam bine.

Din lipsa de timp am gandit proiectul foarte egoist. Am ales singura care sa-i fie structura, pe cine sa invitam si chiar cum sa arate afisul si flyerele (care sunt de fapt sub forma de carti de vizita), pentru care am invatat sa lucrez, cat de cat, in Corel.

Ce mai, o luna de nebunie. Incet-incet mi s-au alaturat Adelina – care s-a ocupat de blog,  Ilke – care s-a ocupat de culegerea catorva date despre speakeri, Ale – care a cautat niste termeni de business pentru o “surpriza” pe care o vom oferi participantilor, Monica – pe partea de PR, parteneri media, promovare, Ilinca – la lipit afise, Bogdan – care a batut drumul pentru a lua cartile de vizita si restul de daafaceristi ce au fost astazi prezenti si au marcat traseul spre sala, au cumparat apa sau au taiat hartii (Eugenia, Adrian, Elena, Evelyn, Andrei) etc.

Incet-incet imi dau seama cat de mult inseamna echipa si ma straduiesc din rasputeri sa ii fac si pe ei sa descopere acest lucru.

Chiar daca nu cu mult timp in urma aveam goluri neacoperite, cu o ora inainte de conferinta credeam ca am pierdut cererea pentru sala, unul din speakeri riscam sa nu ajunga totul a fost bine, si detalii am scris aici.

Proiectul e abia la inceput, dar merge ca pe roate. Sala a fost plina, inscrisi sunt destui pentru mai departe, speakerii au confirmat prezenta.

Unii erau retincenti privind catre noua generatie DAfi – temperamentala, agitata, “tupeista”, dar am reusit sa demonstram ca putem face lucruri mari. Post-ul asta are, in primul rand, rolul de a ma ajuta sa ma linistesc. Sa privesc in ansamblu si sa incep sa ma bucur de rezultate. La cat mai multe de acest fel!

4 Comments »

  1. adelina said

    Esti un project manager incredibil de simpatic,intelegator si rabdator cu oameni ca mine care patesc mereu cate ceva si-si fac treaba pe ultima suta de metri 😀 Sunt convinsa ca o sa fie un adevarat succes anul acesta Business Intro ! Bravo !

  2. treicuvinteaiurea said

    Multumesc, Adelina!:*

  3. elena said

    De ce ar avea nevoie un Project Manager de Corel? 🙂

  4. treicuvinteaiurea said

    Daca e un project manager caruia ii place sa stie cat mai multe, nu are in echipa pe cineva care sa stie, dar i-ar trebui si mai e si perfectionist pe deasupra….. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

