Oameni, pisici şi câini.

De ce e câinele cel mai bun prieten al omului? Pentru că, deşi nu recunoaştem…ne e simplu. Ne place ca prietenii noştri să ne fie dedicaţi, să ne fie alături, să fie ascultători, dresaţi şi să ne ofere multă dragoste în schimbul a puţină. Ceva de mâncare şi o mângâiere din când în când şi ne-am ales cu un prieten. Cel mai bun. Pentru că ştie să asculte, pentru că e simpatic şi dă din coadă când ne vede, chiar şi când mai facem câte-o gafă şi îl călcăm pe lăbuţă. De cele mai multe ori stăpânii nu-şi merită câinii.

Pisicile, în schimb…ei bine, pisicile sunt mai mult oameni decât ne place să credem. Sau oamenii sunt mai mult pisici. Pentru că şi oamenii se gudură atunci când aud deschizându-se frigiderul unei dulci oportunităţi, sau se îngrijesc să le fie bine toată ziua, să arate bine. Şi sunt de multe ori reci atunci când nu au chef de tine, chiar dacă tu ai avea nevoie de o blană caldă să te încălzească. Şi se abţin cât de cât să nu te muşte, dar uită că au gheare ascuţite. Şi îţi lasă semne care ustură, dar îţi caută poala moale atunci când le e somn.

Pisicile nu sunt cele mai bune prietene ale oamenilor pentru că seamănă prea mult cu ei.

5 Comments »

  1. unGreu said

    eu am o pisica prin casa … ne toleram reciproc, oricum doarme cam 23 de ore

  2. treicuvinteaiurea said

    Abia mi-am luat si eu una. Dar e tanara si agitata!:))

  3. Arssura said

    Pisica este un animal solitar. Este obisnuita sa fie propriul ei stapan. Cainele este obisnuit cu ierarhiile, este animal de haita, intotdeauna va percepe cand trebuie sa se supuna.
    Cainele, daca stii sa te impui, te va percepe ca pe un superior. Pisica, daca incerci sa te impui, te va percepe ca pe un inamic! In atare conditii este de la sine inteles ca majoritatea oamenilor “aleg sa fie pisici” . Pentru ca nu vor sa fie supusi. Pentru ca e mai usor sa depinzi doar de tine. Pentru ca atunci cand gresesti nu ezita sa te “zgarie” ..

  4. Alina said

    Pisicile sunt nebune!:-d

  5. alex said

    am si eu multe pisici dar nici una nu e la fel ca toate celelalte

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

