Recuperări.

Simţeam că nu îmi ajunge timpul pentru nimic; grupa de la Management s-a desfiinţat şi am ajuns într-una în care nu voiam să fiu; era cât pe ce să nu mai fiu înscrisă la Psihologie pentru că nu am ştiut de deadline-ul de semnare a contractului de studiu; nu aveam coordonator pentru licenţă deşi ea săraca e jumătate gata; am renunţat la o relaţie pentru simplul fapt că nu era momentul. Meu. El era mai pregătit ca mine. Parcă toţi păreau mai pregătiţi ca mine. Ideile mele existau destule, dar parcă nu reuşeau să se lege. Şi simţeam o nevoie nebună să fug de tot.

Dar, cum spuneam: Universul lucrează pentru tine. Atunci când ştii cum să i-o ceri. Şi a lucrat.

M-am mutat în grupa în care am vrut deşi părea imposibil şi am weekend de vineri până luni, deci timp; am reuşit să semnez contractul şi acum sunt studentă în anul II la Psihologie; unul dintre cei mai tari profesori din ASE îmi este coordonator de licenţă; simt că El mă aşteaptă undeva, trebuie doar să mă hotărăsc să îl găsesc; ideile prind contur văzând cu ochii; iar escapada a fost mai tare şi mai revigorantă decât mă aşteptam.

Şi, nu în ultimul rând, m-am (re)făcut roşcată.

Premisele sunt favorabile şi energizantul băut până la fund. Noul meu an începe acum.

3 Comments »

  1. Alina said

    bafta in continuare!!!

  2. mindsmaster said

    norocoasa!
    si eu sunt anu’ 2 la psihologie la bv si ador ceea ce fac, am observat ca si tu!

  3. treicuvinteaiurea said

    Cam da, mindsmaster!;)) Poate facem vreun brainstorming, ceva. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

