Cafeaneua Cinemateca.

Deşi sunt bucureşteancă de mai mult timp decât mi-aş dori, respectiv dintodeauna, sunt un milion de locuri pe care le descopăr de parcă aş vizita un oraş în care merg pentru prima oară. Sentimentul e mai mult decât plăcut, pentru că te scoate din rutina zilnică şi plictiseala obositoare.

Ieri am descoperit o cafenea care mi-a plăcut mult. Se poate să nu fie spectaculos de comode scaunele (deşi canapelele îmi vin ca turnate) sau servirea din cale afară (deşi oamenii sunt drăguţi şi nici nu aştepţi o veşnicie pentru un ceai negru) dar cu siguranţă e un loc destul de boem încât să te uiţi cu cana aia de ceai în mână, vorbind despre planuri de viitor şi poveşti de tot felul. Locul nu mi s-a părut deloc populat şi pentru mine ăsta e un plus, şi dacă vorbele nu-şi mai au rostul poţi să optezi să vezi un film vechi. Şi bun. Pentru că intrarea în cinema se face prin cafenea.

Cum ajungi? E fix în spatele KFC-ului de pe Blvd. Elisabeta (vis-a-vis de Casa Armatei).

Mi-am zis că următorul film pe care îl voi vedea va fi acolo. Curioşi să mă însoţiţi?

Multumesc, Alex.

6 Comments »

  1. Pupeteer said

    Si…halatu? cat e halatu?
    presupun ca pe cat de boem pe atat de expensive..

  2. treicuvinteaiurea said

    Nu e chiar asa expensive, pupeteer. Preturile la cafenea sunt chiar ok. Ceaiul 5ron, de exemplu, fata de 10 prin alte parti. Kahlua-ul pe care cineva il descria ca fiind “nesimtit de bun”, la fel, la jumatate de pret fata de alte parti.
    Si am aflat ca fac si abonamente pt. studenti. 12 ron. 🙂 [pt. film]

  3. mollybritish said

    stii ca si la union e misto? d vazut filme
    e f mica sala si draguta…parca esti la tine acasa si t uiti la filme cu videoproiectoru p perete 🙂
    ah…si are si balcon

  4. treicuvinteaiurea said

    De retinut, Molly!:D Atat sa mergem acolo la film cat si sa exploatam putin locul. ;))

  5. Pupeteer said

    deci da, m-am intors de la pomu laudat… pe buna dreptate :D, desi nu m-am dus cu sacu ( dupa proverb) . Cred ca am prins o perioada dubioasa, disco cica si aveau muzica mai tare desi era gol. In rest ambianta placuta , fotolii, sa tot dormi in ele iar preturile acceptabile. Mi-a plcut ca ai de unde alege.

    thanks for the tip! 🙂

  6. treicuvinteaiurea said

    Cu placere, Pupeteer!:D

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

