“Wild tonight!”

…Tatuaţi cu câte-un fluture pe’ncheietură am plecat. Şi iată că am ajuns aici, unde unii îşi sărbătoreau apropierea de sfârşit, iar restul se’nghesuiau să-şi facă loc. Loc pe care noi nu l-am găsit. Şi am plecat dincolo, pentru că noaptea-i lungă şi pauza binemeritată. A curs cu bere, alune şi pepsi. Şi-o sticlă de vodcă împărţită frăţeşte la final, căci subiectele ne erau consumate şi picioarele neastâmpărate.

Şi am revenit, de data asta găsindu-ne locul prea bine ascuns data trecută. Şi de aici totul e legendă. Porii nu mai faceau faţă alcoolului ce ne ieşea prin piele pe diferitele acorduri ce acompaniau zgomotul. Lăcaş al unor trupuri destrăbălate, subsolul se modela după mişcările celor ce formau mulţimea. Scările prea abrupte duceau către aer şi jocuri de priviri adolescentine.

Paşii-mi sunt haotici, gândirea aproape lucidă. Mi-e poftă să încerc să-mi menţin din nou echilibrul pe şina de tren, aşa cum făceam în copilărie sau cu o zi în urmă.

Prin oraş sunt prea multe taxiuri devenind imposibil să îl alegi pe cel bun, aşa că te îngrămădeşti în primul. Şi apoi faci abstracţie de ce-i în faţa volanului, lasându-i pe banchetă poveşti pentru nevasta ce a renunţat să-l mai aştepte trează.

De-am fi avut un orologiu ar fi bătut trezirea cocoşilor. Dar ignoram somnul pentru că poveştile ne ţineau treji, şi vafele de vanilie, şi strugurii cu sâmburi prea mari pentru a nu-i lăsa în farfurie, şi canapeau de piele sau papagalul ce părea să vorbească limba noastră.

La jumătatea duminicii ziua e lâncedă şi totul e în acord cu starea ta de spirit. Şi fără să vrei adormi până data viitoare.

*

A: oho..am ajuns la marius….zic hai sa ne jucam un heroes si dorm mai incolo..am cazut intr o parte si acolo am ramas.

O: am ajuns acasa, m-am spalat si am zis sa…nu am mai apucat sa zic nimic…am adormit.

E: eu vroiam sa ma culc, dar suna telu, vroia vala o bluza, a venit mi-a povestit ceva de un botez nu-mi mai amintesc, a plecat mi-am facut patul si am adormit instant.

C: mi-am pus muzica si m-am pus in pat, dar m-a chemat mama la masa, nu-mi amintesc ce am mancat dar stiu ca am incercat sa ma uit la tv, apoi am venit si nici nu-mi dau seama cand am si adormit.

NOI: Trebuie sa o facem mai des!

*

5 Comments »

  1. murasakki said

    shhht, shhht! ….il aud pe Coco! :))

  2. acttorul said

    Luuuucky 13 :D:D:D like it 😛

  3. treicuvinteaiurea said

    acttorul: 😀

  4. mollybritish said

    imi place poza din mijloc….e foarte indie girl meets wild rock chick

  5. treicuvinteaiurea said

    Multumesc, molly!:D

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

