Mi-e frică de …

Mi-e frică de oamenii nesimţit de graşi; nesimţire dată nu de o glandă ce nu funcţionează cum trebuie ci de calicie şi pofte necontrolate. Cum nu dărâmă totul în jurul lor? Cum nu obosesc doar stând, râzând, plângând? Cum fac sex? Cum stau turceşte? Cât de bine îşi pot controla furia dacă nu îşi pot controla nici apetitul?

Mi-e frică de oamenii cu fobii puternice care încă nu ştiu că le au. Dacă te blochezi în lift cu un claustrofob? Sau nimereşti la circ lângă un tată căruia îi e frică de clovni?

Mi-e frică de scările fără balustradă, pentru că o cădere pe scări nu poate ieşi bine în niciun fel; nici când ieşi la agăţat, nici când alergi, nici când urci, nici când cobori…

Şi îmi e frică de câinii vagabonzi, pentru că nasul meu nu e destul de deştept cât să mă avertizeze când le-am călcat teritoriul, iar lovitura piciorului meu nu este la fel de puternică când lovesc a doua oară în aceeaşi secundă.

Îmi mai e frică de miasmele puternice şi implicit de locurile neaerisite; pentru că-mi pot savura prăjitura chiar uitându-mă la disecţii, dar mirosul ajunge undeva dincolo de propria-mi capacitate de auto-control.

Ciudat sau nu mi-e frică de un tip, pe care nu îl pot citi sau înţelege, dar faţă de care manifest o atracţie bizară. Norocul meu că nu-şi dă seama, ghinionul meu pentru că probabil mi-ar plăcea s-o facă, într-un fel.

Mi-e frică de regrete; pentru că dacă te îmbolnăveşti de aşa ceva pierzi timp, ocazii, zâmbete şi-apoi îţi apar riduri şi regretele încep să se-nmulţească, precum coşurile dacă le storci când nu trebuie.

Şi apoi îmi mai e frică să aflu prea multe despre oamenii din jurul meu; pentru că paranoia mea îmi poate face mai mult rău decât intenţiile lor. (iar eu încă stau bine la capitolul “paranoia”.)

Şi cine ştie de câte lucruri mi-o mai fi frică…

8 Comments »

  1. mollybritish said

    chiar NU vrei sa te blochezi cu mine in lift 🙂

  2. treicuvinteaiurea said

    Da, molly, dar tu măcar ştii că îţi e frică, şi presupun că nu mergi des cu liftul!:))

  3. mollybritish said

    doar insotita…si la un moment dat purtam o lanterna cu mine…dar i s-a terminat bateria 🙂

  4. nomorelol said

    Nu stiu politica fata de cuvinte nonsalante la tine pe blog asa k o sa ma exprim diblomat. Intotdeauna m-am intrebat cum persoanele rotunde isi vad organele genitale. Una la mana. Si.. doi la mana.. Daca tu, la fel ca toti ceilalti, nu stii de ce anume iti mai e frica, intrii la categoria celor cu fobii nedescoperite.. Deci poti sa pui din start k ti-e frica de tine insati 😀

  5. treicuvinteaiurea said

    Da, nomorelol,ai dreptate, intr-un fel!:D In ce nu ai dreptate e ca, imi este “frica”, dar nu am fobii (din cate stiu eu e cat de cat o diferenta :p ).

  6. Legat de cainii vagabonzi: pana acum un an – doi muream de frica lor, pana m-am trezit intr-o noapte singur intr-o parcare inconjurat de vreo 15-20 de caini mari, cat un ciobanesc. Si am inceput sa vorbesc cu ei – “hai bai catei nu ma muscati, ce naiba…” Si ce-am mai aberat… Esential e ca a mers, si au inceput toti sa se gudure pe langa mine…

    Deci: Sa nu-ti fie frica, vorbeste cu ei, orice-ai zice, si nu fugi. O sa-ti fie cei mai buni prieteni 😀

  7. treicuvinteaiurea said

    Haha, da, si mie mi se pare o solutie buna sa vorbesc cu ei (si o fac mai mult sau mai putin intentionat!:)) ). Daca nu ii linisteste pe ei, cel putin ma linisteste pe mine!:D

  8. newdada said

    Mi-e frica de badarani, de misogini si … sa inot!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

