Eu, ca parte din … B’estfest

Sunt atât de multe lucruri de spus încât nu ştiu cu ce să încep. Pe scurt, a fost: “wow!” şi nu cred că voi mai putea merge vreodată la un concert ca spectator. Lăsând la o parte că am gustat nişte geniale căpşuni în ciocolată, m-am plimbat cu ATV-ul, am zâmbit zâmbetelor artiştilor şi m-am jucat în bălţile create de ploaie, experienţa rămâne una fascinantă. Am cunoscut oameni noi sau oameni pe care nu îi ştiam atât de bine; ne-am împrietenit, şi am făcut ca lucrurile să se îmbine şi cadrul în care zburdau sunetele să fie în concordanţă cu asteptările tuturor (poate mai puţin a câtorva cârcotaşi).

Era incredibil cum 1000 de oameni se transformau în 15000 în doar câteva minute, mai ales când headliner-ii urcau pe scenă; şi nu de puţine ori mi s-a făcut pielea de găină; nu doar din cauza vibraţiilor instrumentelor cât cele ale oamenilor.

După o zi agitată, care s-a transformat în două şi tot aşa, şi nici trei ore de somn, lucrurile se arată altfel, şi îţi testezi limite despre care nici nu ştiai că există. Am încercat A trebuit să nu stau nicio clipă locului; am verificat că toată lumea e hrănită/îmbrăcată/exploatată la potenţialul său; am dat ture întregi şi am tremurat prin faţa boxelor în timpul repetiţiilor; am râs; am contemplat; se poate să mă fii şi răstit uneori, dar rezultatul a fost unul pozitiv atunci când am tras linie.

Ploaie sau soare, mi-am ridicat pantalonii presaţi de greutatea walky-talky-ului şi am încercat să fiu peste tot. Pentru a intra mai mult în detalii ar însemna să devin puţin melancolico-siropoasă, iar asta ar diminua din efectul pe care festivalul l-a lăsat asupra mea.

Pentru a estompa din egoism, vă fac cunoştinţă cu echipa, fără de care lucrurile ar fi arătat mai rău decât rău: Lu, Andrei, Cristina şi “the one and only” Ionuţ Tunaru – căruia îi datorez recunoştinţă pentru faptul că a avut încredere în mine!:) Şi să nu uităm şi de minunatul muşuroi de voluntari, care, îmbrăcaţi în verde, alb sau chiar portocaliu au împânzit zona de festival, fiind în acelaşi timp de nevăzut.

Despre concerte aţi tot citit; pe artişti îi cunoaşteţi.

Să ne vedem cu bine la următorul eveniment!:)

5 Comments »

  1. Felicitari tie si intregii echipe. A fost un super festival (cel putin in cele 2 zile cat am fost eu pe acolo).

  2. cri said

    ma bucur ca ti-a placut experienta :d si imi pare rau ca nu am putut sa ma bucur si eu alaturi de voi pe teren, in mijlocul actiunii…but there’s always next year!welcome to the bestfriends team :* i’t good to have you with us >:D<

  3. Ela said

    Se pare ca cineva s-a simtit bine. Pot sa spun ca am trecut si eu prin experiente asemanatoare, doar ca la alte tipuri de festivaluri,alte tipuri de artisti( EuropaFest, Hariclea Darcle ). Dar o parte din experiente sunt asemanatoare, sunt convinsa.

  4. JamayK said

    Felicitari pentru experienta avuta, se pare ca ti-a priit.

    “muşuroi de voluntari” ? :)) si tu crezi ca aici ti-ai estompat egoismul, huh ?

  5. treicuvinteaiurea said

    Vă mulţumeeesc!:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

