Pauză de muncă!

Scriu pe fugă, mai mult de dragul blogului, să nu simtă că l-am uitat, deşi oarecum am cam făcut-o. Zilele astea voi fi offline; nu tu scris pe blog, nu tu conversaţii pe YM sau pe Twitter, nu tu verificat mail-uri sau pagina unde se afişează ultimele rezultate (rezultate ale unor examene pe care le-am luat, dar care întârzie să apară, şi vorb’aia: nu se ştie niciodată) şi aşa mai departe.

În caz că vă e dor de mine, mă găsiţi asudând ziua şi răcorindu-mă noaptea, dând ture de Romexpo, având grijă, alături de o mână de oameni interesanţi, ca lucrurile să iasă cum trebuie în timpul B’estfestului. Nu promit că voi fi o companie plăcută, nici măcar una care să stea locului pentru 3 minute, dar…

Între timp, am “prins” un internship; urmează să îl prind şi pe al doilea; plănuiesc să merg la Sighişoara, la festivalul medieval (cu ocazia asta: are cineva un cort, vă rog? clip-clip); să citesc (şi nu numai) cartea mare de php şi mysql pe care am îndesat-o în geantă din biblioteca unui prieten; să citesc o carte în franceză (ca să nu mai spun de câte în română am pe listă) şi să încerc să mă opresc aici…

Vara e lungă, oportunităţi destule.

Aşa cum am văzut că se poartă, vă urez un sincer: să ne citim cu bine!:)

3 Comments »

  1. Bogdan C. said

    Nu vreau sa fiu rau, dar asculta-l pe unu care face asta de multa vreme: esti prea batrana pentru programarea web. Iar daca te incapatanezi sa o inveti, iti vei pierde orice alta activitate pe care ai face-o in mod normal: iesit cu prietenii, citit si alte chestii. Tot ce vei ajunge sa citesti in urmatorii ani va fi php.net/manual si logurile release-ului ce va urma…

    “You take the blue pill, the story ends and you wake up believing whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in wonderland and i show you just how deep the rabbit hole goes”

    Take the blue pill 😛

  2. treicuvinteaiurea said

    @Bogdan C Ei, dar eu nu vreau sa invat chiar la nivelul de programare avansata, ci atat cat sa “pricep” cateva chestii de baza…ca parca prea mi-o ia tehnologia inainte..:)) Dar, merci de sfat!:D

  3. dumis said

    Hmmm, i-auzi ce frumos. Poate o sa ajung si eu pe la B’estfest.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

