Şi se roteau…

Rotindu-se, mă gâdilau. Erau aproape uşori, dar erau mulţi, iar vântul părea să alerge în jurul lor. Uneori se opreau şi atunci le simţeam greutatea, dar se hotărau repede şi continuau să se rotească. Timp de două ceasuri au alunecat la vale şi au urcat în deal, iar eu i-am simţit pe fiecare în parte, dar ca făcând parte dintr-un grup.

Şi îşi spuneau: grupul Bikewalk4.

***

Altfel spus, ne-am plimbat cu bicicletele astăzi. Noi cei mulţi, pentru că oameni s-au strâns destui; oameni deosebit de drăguţi, alături de care mi-a făcut plăcere să pedalez şi alături de care îmi va face plăcere să mă plâng de rezultatele “dureroase” :), pentru că timpul trece şi obiceiurile se schimbă, iar cei 20 de ani par uneori 60. Am recuperat azi 20 de km de absenţă; începutul e cel mai greu…

Să ne vedem voioşi, voinici la următorul! 🙂

[Abia aştept să ne vedem şi-n poze!:)]

3 Comments »

  1. Ariel said

    Iti multumesc ca ai venit si sper sa vii si la urmatorul. Am pus poze pe amdoar18ani.ro 🙂

  2. […] reusit sa ajung la timp, am intalnit cateva persoane cunoscute: Adrian Soare, Ramona, Zumzet, Adi Ciubotaru, Sorin, Roxana Radu, Ariel ( omul din spatele evenimentului! ), care imi pastrasera […]

  3. […] cu: Cristina Soare,  Minxieee, Diana (1+2), David Pripas (şi la Bookfest, şi la Bikewalk), Corina (zumzet on twitter), Roxana Radu, Laura, Iyli, Dororai şi Dragoş, Andrei, Ramona, Georgiana (ce […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a comment