Curgeri

Ceilalţi încă plâng. Pe unii i-a dărâmat, pe unii i-a durut mai mult, pe alţii mai puţin, pe unii încă îi mai doare, dar pe toţi ne-a zdruncinat, poate mai mult decât meritam. Lecţia însă ne-am învăţat-o: nu fii niciodată nemulţumit cu ce îţi dă. El ştie cel mai bine, şi pe cât de bun poate fi, pe atât de rău se arată câteodată. Am cerut şi ne-a dat; ne-a dat prea mult şi în seara asta am realizat cu adevărat că “ce e prea mult strică”. De-ar fi fost să privesc din altă parte decât din mijlocul haosului poate m-aş fi minunat de fascinanta lui putere, poate aş fi privit cu toate simţurile excitate şi m-aş fi bucurat de grandiosul spectacol. Din’ăuntru lucrurile se arată altfel. Se arătă de un întuneric greu şi se lasă cu durere. Bătălia asta am pierdut-o, aşa cum nu am mai pierdut demult una, dar aşa cum le vom pierde pe toate.

Ei alergau…alergau hotărât către un loc inexact. Am încercat să nu le stăm în cale, dar nu noi eram stăpânii noştri. Curgeau din toate incheieturile. Unii încă mai curg. Speriaţi, uimiţi, îngroziţi, nervoşi, nevrotici sau mai rar pasivi, cu toţii alergau.  Spre acel ceva în care ea nu a ajuns, deşi a ajuns prin multe locuri.

Acum am rămas doar noi…răniţi…plângând. Şi ei…timizi…ascunşi.

Din ea au rămas doar rămăşiţele. Parte din noi, parte din ei, dar cu toate astea ale ei.

2 Comments »

  1. mili said

    frate kestia asta e foarte deep asa si lasa mult loc de interpretare… si totodata si mai multe semne de intrebare… cel putin pt mine. nush ce batalie ai pierdut tu, dar dintr-o experientza mai intensa asa si mai mult sau mai putin neplacuta poti invatza ceva nepretzuit. si atunci totul e bine.

  2. treicuvinteaiurea said

    @mili Cand te intorci iti povestesc ce batalie. Nu e a mea!:p (Daca erai in Bucuresti..sau macar in Ro, intelegeai altfel..:p)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

