Paradoxuri.

Azi, în drum spre o limonadă, deşi în spatele meu erau cel puţin 20 de persoane, singura care m-a strigat să îmi atragă atenţia că mi-a căzut sacoul ce îmi atârna de geantă a fost o ţigancă.

Cu cât o zi îţi e mai proastă, cu atât cei din jurul tău se nimeresc să fie mai puţin răbdători în aceeaşi zi.

Pe cât de mult îţi place să petreci timpul singur, vizitând vitrine, savurând îngheţate şi intimitatea propriei persoane, pe atât de mult te enervează să aştepţi pe cineva care întârzie.

Toată lumea e disponibilă până în momentul în care te decizi şi tu să fii.

Cu cât ştii mai bine un lucru, cu atât ai mai multe emoţii când ştii că trebuie să vorbeşti despre el.

Cu cât ai mai multe clasificări cu atât îţi e mai greu să gândeşti structurat.

Culoarea zilei: galben. Substantivul: sandale. Adverbul: la înăţime. Paradoxul: eu.

… vă invit la completări.

2 Comments »

  1. Ionut Bunescu said

    Sper că nu ţi-am încurcat şi eu programul ieri 😐 Măcar acum ştii intervalul în care sunt indisponibil. Pup [ fără emoticon :)) ]

  2. Aurescu Alexandru said

    rabdarea…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

