A 4-a leapşă, câte 4 lucruri.

Nu ştiu ce au oamenii ăştia cu lepşele şi cifra 4, dar hai să vedem ce mi-a dat Alexandra:

4 joburi pe care le-am avut:

–          Promoter în tinereţe

–          Model (pentru L’Oreal…) – tot în tinereţe :p

–          Voluntar (prezentatoare) Scoala Democraţiei

–          HR Manager în DaAfaceri

4 filme care mi-au plăcut: (greu de ales)

–          Amelie

–          Delicatessen

–          Fight Club

–          Crash

4 mâncăruri preferate:

–          Kombao (Se prea poate ca asta să nu fie denumirea exactă. E ceva chinezesc.)

–          Clătite

–          Paste carbonara

–          Pui la grătar cu cartofi nature

4 cărţi preferate: (greu din nou)

–          Loreley, Ionel Teodoreanu

–          Mă numesc Roşu, Orhan Pamuk

–          Visul, Emil Zola

–          Crimă şi pedeapsă, Dovstoievsky

4 locuri unde am locuit:

–          Sineşti, jud. Ialomiţa  -acasă la părinţii mamei

–          Brâncoveanu (Berceni), Bucureşti –acasă la părinţii tatălui

–          Acasă la părinţii mei :p

–          În viitor, acasă la mine!:D

4 site-uri pe care le vizitez zilnic:

–          Yahoo!

–          Twitter

–          WordPress

–          MoneyExpress

4 persoane cărora le pasez leapşa:

Iooooonuuuuţ Buuuneeescuu (:p)

Oldschoolrocker

Andreea

Sorin

2 Comments »

  1. […] oameni buni, ce aveţi cu săraca cifra 4? Am primit o leapşă de la Corina destul de interesantă. Wow, de când n-am mai primit provocări de genul, nici nu mai ţin minte. […]

  2. buna dimineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeescuuuuuuuu. multumescu 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

