Aglomeraţie eliberatoare!

Şi voiam să mă plâng. Voiam să mă plâng din cauza milioanelor de lucruri pe care le am de făcut şi care nu mă lasă să fac alte milioane de lucruri; pentru că 60 de minute nu mai sunt destule pentru a întregi o oră, iar 7 zile nu mai sunt demult îndeajuns pentru a forma săptămâna. Şi în timp ce mă gândeam cât de aglomerat îmi e, îmi dădeam seama cât de binevoitor e universul, pentru că dacă îţi doreşti ceva destul de mult, atunci el va lucra pentru tine. Şi a lucrat. Simt că am energie cât pentru o planetă întreagă, dar energia e periculoasă şi trebuie eliberată puţin câte puţin, pentru a evita riscul unei explozii. Când nu desenez oameni de ştiinţă sau nu fac iepuri de hârtie, când nu mă joc cu cheile sau nu mă învârt în jurul propriului meu ax, fac lucruri. Şi mi-am dat seama că asta mi-am dorit. Aşa cum îmi plăcea să adorm deşi mă străduiam să-l prind pe Moş Crăciun punând cadourile sub brad, aşa cum îmi place să stau la cozi şi să văd cum fiecare persoană ajunge mai aproape de motivul pentru care e acolo, aşa cum îmi place să privesc mult timp după colţ aşteptând autobuzul, aşa cum las să-mi fie foame pentru a simţi mai bine gustul, aşa e acum. Atât de aglomerat, atât de eliberator.

Atmosfera e creată, “turning work mode on”.

Leave a Reply

