Primăvara, păsările au timp…

A venit primăvara, afară s-a încălzit, copacii au înflorit, păsările au început să se întoarcă de pe unde-au fost plecate, ziua e mai lungă, oamenii, cel puţin teoretic, mai veseli. Şi cum toate se transformă, iar eu sunt o maestră a adaptării şi în mine ceva s-a metamorfozat, cu siguranţă.

În primul rând, m-am plictisit să mă mai joc de-a şcoala. Am demonstrat deja că pot dacă vreau şi că pot şi dacă nu vreau, însă m-am convins că raportul beneficii/efort a devenit demult subunitar. Dragi colegi, de la anu’ aveţi încă un loc la bursă pentru că eu zic pas. Am început să mă desprind încet, încet, iar sentimentul de vinovăţie pentru că nu te duci la toate cursurile sau nu te implici la fel de tare este invers proporţional cu convingerea că ceea ce înveţi nu se reflectă obligatoriu în foaia matricolă – şi faptul că toată lumea ştie asta face ca oricum să nu mai conteze ce scrie acolo.

O altă schimbare, însă aş zice în rău, e trecerea de la “nu am cu cine să mă duc, cum să mă duc sau bani destui deşi m-am plictisit îngrozitor” la “am cu cine, am cum, am cu ce, dar nu am timp”. Ceea ce e trist. Teribil de trist. Încerc, de câteva zile, să găsesc o portiţă să ies din Bucuresti, dar cu o dorinţă atât de arzătoare că până la urmă am să sparg prin piatră dacă e nevoie.

Apoi ar mai fi intratul în rândul posibililor viitori şomeri (complicat spus, dar nu am vrut s-o spun direct). Mă tem că ar fi dovada clară a desprinderii de copilărie, a asumării responsabilităţii şi a luării vieţii în propriile mâini, deşi lucrurile astea le facem cu mult înainte de a conştientiza că o facem. Nu e vorba că mă tem de eşec sau alte lucruri din astea ci că, pur şi simplu, singurul lucru care va rămâne este “eşti atât de tânăr pe cât de tânăr te simţi”. Sunt de acord cu asta, însă mi-e imposibil să nu mă gândesc că, totuşi, timpul trece, iar oamenii sunt oameni, nu super-eroi.

Şi vreau să fac atât de multe lucruri încât nu-mi ajunge o singură listă pentru ele şi ăsta e şi motivul pentru care aşezarea lor într-o ordine a priorităţilor devine aproape imposibilă. Avem atât de multe oportunităţi mişto încât e greu să alegi, iar timpul a încetat a mai fi aliatul nostru. Scriind, mi-am amintit că nici nu am avut timp să ascult cd-ul despre time management pe care l-am câştigat. Ironic.

Dar copacii cum au timp să înflorească în fiecare primăvară? Păsările cum au timp să şi călătorească, să şi mănânce, să şi zboare, să şi cânte?
Să urmăm exemplul lor, zic.

6 Comments »

  1. evo4adam said

    Şi cum toate se transformă, iar eu sunt o maestră a adaptării şi în mine ceva s-a metamorfozat, cu siguranţă.

    Asaaaa….si unde vrei sa ajungi? O fraza fara sens, neterminata. Fii mai atenta.

  2. treicuvinteaiurea said

    @evo4adam: Lucrurile se transforma. Eu ma adaptez la schimbari => si eu m-am transformat. Ce nu e clar?:)

  3. evo4adam said

    nu e clara exprimarea ta…
    Cand spui “Şi cum toate se transformă” urmeaza “asa si eu” sau “si eu am inceput sa am schimbari cum ar fi blabla bla”… E incompleta fraza. CE NU E CLAR? 🙂

  4. treicuvinteaiurea said

    @evo4adam:
    1. E beletristica.
    2. Fraza nu are cum sa fie incompleta pt ca daca e cum spui tu eu am zis ceva in plus nu in minus. :p
    3. Fraza mea nu pastreaza intocmai structura data de tine pentru ca apare ceva in plus, sunt alte circumstante…e destul de clara, fii serios!:)

  5. evo4adam said

    Vai doamne deci imi dai impresia ca nu reazilezi ce ai scris. Oricum, am mai cerut pareri. Acelas raspuns.
    Cheers!

  6. mili said

    am vrut sa postez si eu ceva aici, dar am vazut schimbul asta idiot de replici si brusc am ramas fara inspiratzie.

    imi placuse fraza cu “esti atat de tanar pe cat te simtzi” si vroiam sa.. show some feedback (pozitive), but next time

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

