Emisfere în grevă!

Mă chinui să scriu un post de câteva zile şi aflu cu stupoare că problema cu care se pot confrunta scriitorii (a nu se înţelege că mă dau scriitoare – departe de mine gândul ăsta) nu este doar lipsa inspiraţiei ci şi aglomerarea de idei. Când emisfera dreaptă îţi spune ceva ce nu are nicio legătură cu ce îţi spune cea stângă, când fiecare lob are o altă idee, atunci clar e timpul să iei o pauză, să îţi faci ordine în idei. De ce am eu nevoie e şi de o pauză de la oameni (dacă spuneam pauză de la ciocolată mă refeream la faptul că nu voi mai mânca o vreme ciocolată aşa că adaptaţi), pentru că indiferent de cât de drăguţi şi bineintenţionaţi sunt tot reuşesc să complice lucrurile şi mai mult. De câtă pauză am nevoie? Poate o zi, poate 2, poate 3şpe. De cât timp am nevoie ca să reuşesc să îmi iau respectiva pauză? Poate o zi, poate 2, poate 3şpe.

Mâine am o zi mai mult decât plină; îmi promit că dacă ceva cu adevărat interesant se va întâmpla, voi depune efortul de a-mi alinia emisferele şi vă voi povesti ceva coerent şi interesant. Sper să îmi şi iasă!

Dacă nu întelegeţi din prima ce am vrut să spun nu vă străduiţi, probabil nu o să înţelegeţi  nimic indiferent de câte ori aţi citi. Emisferele mele sunt de vină!

Haideeee!! Se poate întâmpla oricui! Nu? Nu? Clip-clip!

5 Comments »

  1. oldschoolrocker said

    Poate greva nu este solutia. Ci o vacanta indelungata ar merge mult mai bine. Cu multa ciocolata, putini oameni, si 3spe motive sa nu se termine :). Sau mai bine hai sa gandim mai putin. Idee propusa de mult de fapt…fara rezultate da stiu 🙂 so…VACANTA :))

  2. treicuvinteaiurea said

    @oldschoolrocker Ce simplu ar fi sa fie atat de simplu!:))

  3. sorin said

    Ai dreptate. Si la mine sunt emisferel intr-o continua cearta, dar nu renunt asa usor…Nu-mi place sa le las sa se odihneasca. Sunt facute sa gandeasca.

  4. treicuvinteaiurea said

    @sorin Pai am spus eu ca fac ele pauza? Gandesc prea mult! Asta e problema!:))

  5. vlad said

    No more human kind 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

