S-a trezit nebunia!

Şi când credeam că se liniştesc lucrurile, a venit ea! Primăvara…

Să te ţii acum: astenii, agitaţie, forfotă, mirosuri de copaci înfloriţi, pfoai…o nebunie! Mă simt de parcă urmează să mi se aducă cine ştie ce delicatesă culinară din care abia aştept să mă înfrupt.

În stilul nostru aparte, reuşim totuşi să mai stricăm gustul, ba asezonând cu un vin prost, ba găsind că forma furculiţei nu ne place şi aşa mai departe. Nu ne putem bucura niciodată de un lucru simplu pentru că se trezesc unii mai deştepţi care să găsească că nu e bine oricum ar fi.

Şi începe în forţă cu săptămâna asta a cadourilor, despre care poate nu ar trebui să vorbesc, femeie fiind, şi care creează, total inutil, isterie în masă!! : )) (Notă: Cică pe 9 e şi ziua bărbatului!) Iar o să se agite toată lumea cu “Ce atâtea cadouri, domne? Ce atâtea urări? Ce atâtea?” Nu vrei, nu iei! Simple as that!

Săptămâna asta se mai suprapune şi cu “babele”, o tradiţie, relativ stupidă (cu riscul de a părea nu ştiu cum), dar amuzantă…Acum, în loc de “Ce mai faci? Eşti bine?” o să ne întrebăm “Când e baba ta?” şi dacă în ziua aia e cald, e clar, fac bine…dacă nu, o să îmi plângă toată lumea de milă deşi eu sunt fericită şi bine merci. E un “fenomen” interesant de studiat. Dacă e să mă iau după ziua de naştere, baba mea e pe 9, aşa că fiţi pe fază!

Ei şi să vă văd, iubitori de primăvară, morocănoşi ai anotimpului rece,  cum iubiţi mai mult, cum zâmbiţi mai mult acum că nu  mai e vremea urâtă să vă încreţească frunţile (asta presupunând că şi vremea va fi de primăvară deşi presimt că vom mai avea surprize). Iar cei cu “ce atâta agitaţie, e primăvară în fiecare an!” pe buze: calmaţi-vă că trece! Trăiţi fiecare anotimp din fiecare an! E mai distractiv aşa!:-??

Vă urez un an frumos în continuare, începând cu primăvara!

Leave a Reply

