Proiecta-ne-am!

La începutul şcolii se chemau teme şi trebuiau predate de pe o zi pe alta. Apoi au început să se cheme referate; ţi se dădea o temă şi o prezentai după o săptămână-două, poate la sfârşitul semestrului. Acum se numesc “proiecte”. Ţi se spune că trebuie să îl faci, ţi se spune că va trebui să aibă vreo 50 de pagini, că e complex şi complicat, că trebuie predat la sfârşit, că trebuie lucrat la el pe tot parcursul semestrului, că unele aspecte oricum nu vom ştii să le rezolvam (De ce ni le mai dai atunci? Ca să ne demonstrezi? Te credem, domnule profesor!)  şi apoi ţi se impune ca săptămâna următoare să spui asupra cărei teme te-ai decis (fără să ai o listă din care să alegi, bineînţeles; creativitatea e la mare preţ zilelea astea). Mă întreb acum, cum aş putea să îmi aleg o temă dacă habar nu am despre ce e vorba, ce trebuie să fac, despre cum va trebui să arate sau ce trebuie să relev prin proiectul ăsta? Dă-mi structura înainte să îmi aleg tema, nu după! Ca să ştiu dacă studiul de caz pe care mi-l aleg se pliază pe cerinţe; ajută-mă să nu îmi complic existenţa mai mult decât trebuie ca mai apoi să îmi dai notă mică pentru că nu am avut inspiraţie să nimeresc ceva ce să pot prezenta conform structurii! Nu îmi mai vorbi de parcă mi-ai predat deja materia ta când pe caiet am scris doar titlul manualului şi data!

Avem de făcut câte cel puţin un aşa zis proiect la fiecare materie (adică minim 7, asta fără să pun la socoteală şi psihologia – să spunem că m-am aruncat singură în gura lupului, nu e vina nimănui, e “bonusul” meu). Proiectele, majoritatea individuale, ca să muncim fiecare mult şi prost în loc de fiecare câte mai puţin, dar bun.

Voi sunteţi mai norocoşi? Haideţi să ne plângem! Merităm din când în când!

: ))

Acum, vă rog să mă scuzaţi, am un proiect de început.

5 Comments »

  1. Daniela said

    Ce imi place cum va plangeti voi (cei de la ASE). Noi (cei de la Automatica) ce ar trebui sa mai zicem? Ciudateniile si pretentiile profesorilor sunt la ordinea zilei. Cand terminam facultatea putem spune ca suntem unsi cu toate alifiile. Bucura-te ca ai pe cap relativ putine griji 🙂

  2. treicuvinteaiurea said

    Nu ai spune acelasi lucru daca ai fi la ASE!:) Fiecare cu bucataria lui, fiecare si-a ales ce-i place si se confrunta cu propriile probleme!:p Toti avem acelasi drept sa ne plangem… ;)) (macar din cand in cand!:p)

  3. Sh0b0 said

    Asa e corinuta, plange-te, dar eu ce sa mai zic? Daca ti-as spune ca am au profesor care te da afara de la cursuri daca esti imbracat in negru, pentru ca ii strici chi-ul, ce ai zice? Te pup, sa vedem daca stii cine sunt

  4. treicuvinteaiurea said

    Mircea?

  5. sh0b0 said

    Stie dom’le, stie. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

