Momente de prietenie!

Spunea, la un moment dat, cineva (se poate să fii fost mai multe persoane) că nu există prieteni ci doar momente de prietenie. Sunt o fire realistă, dar care înclină mai mult spre optimism; îmi place să cred în acea “joie de vivre” pe care ar trebui să o avem cu toţii, pentru a mai înveseli lumea gri în care trăim. Asta mă face să trec drept naivă uneori. Revenind la prietenii…înclin să cred că este adevărat ce se spune şi devin tot mai sceptică, deşi mie îmi plac oamenii, fie ei oricum. Nu îmi place să mă cert, nu îmi place nici să mi se spună tot felul de lucruri urâte (cui ii place?), dar prefer asta în locul tăcerii. Am fost prieteni; dintr-un anume motiv (pe care deşi nu îmi convine, nu eşti obligat să mi-l spui) nu mai vrei să fim. Anunţă-mă! Nu rişti să continui să “te bat la cap”. Nu o să încep cu clişee de genul “nu îmi plac oamenii care se ascund, joacă teatru şi vorbesc pe la spate” (nimănui nu-i plac, dar majoritatea o facem cel puţin o dată). Ştim foarte bine fiecare cum stăm;  să lăsăm teatrul pe seama actorilor profesionişti şi să fim sinceri unii cu alţii; nu ai nevoie să termini facultatea de psihologie ca să îţi dai seama când cineva te place sau nu, dacă e prieten cu tine dintr-un motiv sau altul şi se creează situaţiile alea în care tu ştii că el nu îţi mai e prieten, dar şi că el nu ştie că ştii, sau poate ştie dar nu zice nimic şi atunci poate te înşeli; să te porţi normal, să te porţi altfel, ce înseamnă altfel?(Nu înţelegeţi mai nimic, nu? Vedeţi? E o mare harababură! Aşa nu ajungem nicăieri.)

Adevăraţii prieteni sunt cei care se nasc în timp…destul de mult timp. Aşa că beau în cinstea lor! (Doar un ceai negru asezonat cu o carte bună de data asta.)

Până una-alta, eu mă folosesc de tine, tu te foloseşti de mine şi toată lumea e fericită! (generic vorbind)

3 Comments »

  1. Ionuţ Bunescu said

    Eu am altă vorbă: În viaţa asta ai multe cunoştiinţe, puţini prieteni [sau deloc]

  2. treicuvinteaiurea said

    @Ionuţ Bunescu Da, cred că se poate spune şi aşa!:)

  3. B. said

    Prietenia….Poi pot spune urmatoarele lucruri…:) Un prieten adevarat nu iti cere sa fi alaturi de el, dar este de fiecare data acolo langa tine cand ai nevoie de el…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

