V’Day, cu V de la Iubire!

Da, mai e aproximativ o săptămână şi începe să se simtă harababura. Păreri împărţite, pro şi/sau contra, toate nu fac decât să contribuie la degringolada asta (inclusiv eu acum). Nu înteleg ce atâta tam-tam. Tot citesc acum că mulţi sunteţi împotrivă, că nu avem nevoie de o zi specială, că ne iubim în fiecare zi. Să fim serioşi! Arătaţi-mi mie un tip care să cumpere flori aşa, pe 15 ianuarie, doar pentru că e 15 ianuarie. Nu sunt nici eu fan al sărbătorii, dar consider că este un pretext. Un pretext de care avem nevoie. Pentru că băieţii pot face lucruri drăguţe fără să le fie frică că râd prietenii de ei, iar fetele se simt şi ele mai speciale pentru că tipul s-a deranjat să caute cadouaşul ăla, mai mult sau mai puţin potrivit, chiar şi forţat de împrejurare. Fetelor, spuneţi  că  nu vă place sărbătoarea, dar parcă văd cum v-aţi dori să daţi timpul înapoi şi să vă muşcaţi limba când vedeţi flori şi inimioare pe la celelalte, sperând că poate el îţi face totuşi o supriză, măcar acum. Majoritatea suntem superficiali şi toată agitaţia cu cadouri şi lucruri drăguţe e mai mult de ochii lumii, dar repet, este ceva de care avem nevoie!

Altă problemă: că avem şi noi Dragobetele şi că nu e la fel de popular ca Valentine’s Day deşi e acelaşi lucru. Da, aşa e, avem. Dar tot vina noastră e că noi nu am ştiut să ne conservăm tradiţiile aşa cum trebuie.

Mie imi place teribil să aud discuţiile de prin metrou cu “bă, tu ce îi iei?”, iar cei care se află la începutul relaţiilor au cel mai mult de lucru: trebuie să fie drăguţ şi personal, dar nu prea personal sau prea siropos, trebuie să fie simbolic, dar nu foarte simbolic şamd. – ne mai gândim/concentrăm şi noi şi la altceva decât la rutina zilnică.

Se mai mişcă puţin economia, se mai iese din casă, se mai zâmbeşte, ce poate fi atât de rău? Avem şi aşa destule probleme, lăsaţi să fie.

Ca sfat: o floare care miroase (pentru ca senzaţia să fie percepută mai puternic) şi o zi petrecută făcând ceva ce nu aţi mai făcut până acum “should do the trick”! 😉

Fetelor, am încrederea că voi vă descurcaţi singure.

Later edit: Mi s-a semnalat ca din post rezulta ca doar baietii trebuie sa faca daruri. Ei bine nu, doar ca la ei e mai problematic si de asta “problema” e pusa astfel! ;p Bineinteles ca un baiat a semnalat!

5 Comments »

  1. molly said

    eu sunt mai cinica si nu cred in chestiile romantico-patetice care se fac de ziua asta.
    da da eu sunnt contra 🙂 pt ca eu prefer sa spele vasele decat sa-mi ia bomboane si sa-mi arate ca ma iubeste doar stand langa mine si uitandu-se la fotbal decat sa ma scoata la un restaurant decorat cu inimioare.
    si mi-e mila d fetele care nu primesc flori pt ca fac baietii misto de el 🙂
    anyway…e adevarat ca unii fac prea mult tam-tam ca sunt contra si ce zi de kkt. pana la urma fiecare are obiceiul lui si felul lui siropos si penibil de a-si arata dragostea. let’s not judge :d

  2. sorin said

    Eu cumparam flori cand mi se tuna mie si faceam cadouri cand aveam chef. Nu-mi trebuia zi speciala. Pacat ca relatia adurat doar 4 ani

  3. Costin said

    Nu ar trebui sa avem nevoie de un pretext. Nevoia asta e gresita si rezulta daruri care nu sunt din inima. Basca imitatia de sarbatoare importata “as is” de la altii, ca “e mai destepti si stie mai bine”. Da, sunt contra. Si da, iau flori pe 15 ianuarie, pentru ca e 15 ianuarie. Nu stiu de ce am impresia ca azi oamenii se departeaza din ce in ce mai mult de ceea ce consider eu normalitate. Sau poate ca gresesc eu…

  4. treicuvinteaiurea said

    Deja sunteti 2 din 2 care spuneti ca voi luati flori cand aveti chef, fara o ocazie. Nu o mai spuneti! Faceti-o!:)

  5. Costin said

    “Nu o mai spuneti! Faceti-o!:)”
    Pe blog? 🙂
    Eu o fac. O sa iti iau flori daca o sa am vreodata ocazia. Si nu vreau sa demonstrez nimic cu asta.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

