Laser Tag 4

Dupa 2 saptamani de absenteism aproape total mi-am reluat viata sociala. Si am inceput in forta! Luni, seara, Etherfast si ciops au organizat, din nou, o intalnire a bloggerilor, la laser tag; tocmai buna pentru eliminarea stresului. Am auzit eu ca s-au cam incins spiritele si ca lumea incepe sa ia competitia prea in serios, dar eu nu am simtit nimic, iar faptul ca la unul din cele 3 meciuri am iesit pe locul 3 m-a facut sa ajung acasa cat se poate de binedispusa.

Ii salut pe cei ce au fost prezenti:

Simona

Hoinaru

Adelina

Miruna

Baby Racy

Lucian

Sorin Rusi

Bobby Voicu

Piticu’

Ligia

Brayn

Raluca

Dana

Andreea (DadaModa)

Swamp

Gabi

Ionut Bunescu

Cosmin

Mihai

Daniel

Haotik

Vlad

Ela

Ciprian

Cristian

Costi

Alt Ciprian

…………………………………………………………………………………………………………

Sper ca nu se supara Simona ca am furat lista de la ea. :-” (puteti tipa si la mine in caz ca am uitat pe cineva :p)

La cat mai multe intalniri!

2 Comments »

  1. tip!!! cip cirip 🙂 a fost vanatoare de Gaitze

  2. sorin said

    Imi place ca cineva gandeste ca mine. Am fost la distractie nu la campionat mondial.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

