Dor…

Mi-e dor sa ma trezesc dupa miezul zilei fara sa ma simt vinovata ca am pierdut atata timp degeaba, mi-e dor sa petrec o zi inconjurata de ceai si dulciuri in timp ce nu ma uit la nimic la televizor, mi-e dor sa joc mima in parc pana noaptea tarziu, mi-e dor sa fac bai lungi de 2 ore si sa citesc carti bune…

……………………………………………………………………………………………………

Mi-e dor de el…mi-e dor de ea..mi-e dor de ei…mi-e dor de noi…

……………………………………………………………………………………………………

Stiati ca “dor” este un cuvant ce nu are echivalent in nicio alta limba? 🙂

3 Comments »

  1. pinkISH said

    nici doina…

  2. Alina said

    Mi-e dor sa-l pandim pe Mosul…:P

  3. unbloginplus said

    🙂 asculta piesa Interpretabil – Mi-e dor, o sa`ti placa….

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

