Ca sacul fara fund…

Protagonista: imprimanta mea HP.

Draga de ea, m-a atentionat la un moment dat, ca nivelul de cerneala e scazut si imi recomanda sa il incarc. De atunci, am mai scos vreo 100 de pagini scrise integral, asa ca ma asteptam sa fie de’a dreptul secatuita (oricum eram mai mult decat surprinsa ca a mai rezistat si atat!).

Astazi, aveam un drum spre facultate si am zis sa trec sa incarc si cartusul, ca in sesiune, mai scoti un curs, mai o informatie de pe net, mai una-alta, si sa nu raman in “pana” fix cand am mai mare nevoie…

Inainte sa plec, am zis “hai sa mai scot totusi cate ceva sa il golesc de tot” (na, sunt viitoare economista, trebuie sa stiu sa fac economii). Zis si facut. Ma gandesc eu, si scot un set de intrebari care se intindea pe vreo 9 pagini. Pe la jumatate ma atentioneaza iar de nivelul cartusului. Aha! Mai e putin…dar, nu! Le-a scos pe toate. Hmmm, ma gandesc eu, inca nu s-a terminat. Ii dau sa printeze apoi, un suport de curs, de vreo 100 de pagini, in ideea ca se va termina cartusul asta, si termin de scos paginile dupa ce il reincarc. Ei, si da-i si da-i si se tot facura vreo 40 de pagini. Incredibil!:|

Nu am mai asteptat pentru ca ma grabeam, asa ca am plecat. Fara cartus! Daca nu vrei sa te golesti, apoi eu te las asa cum esti!

Ce bine ar fii sa se intample asta si cu parfumurile, pungile cu jeleuri si alocatia din portofel…

2 Comments »

  1. pinkISH said

    alocatia din portofel si barbatul :))

  2. Alina said

    si cand am vrut si eu sa scot un referat d 5 pag,nu mai era tus:)))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

