Ma urmareste o cifra!

De fiecare data cand ma intorc acasa, liftul este la etajul 5. Exceptie fac cazurile in care ma grabesc foarte, foarte tare si atunci este la ultimul etaj, sau rareori cand abia a iesit cineva din bloc si este la parter. In rest, liftul ma asteapta intodeauna la etajul 5! De ce?

5 a fost cifra mea favorita cand eram mica. Cum am ales-o e foarte amuzant, dar tin sa mentionez ca eram in perioada ante-prescolara, asa ca exclamatiile de genul “saraca!” ar trebui inlocuite cu cele “wow, ce gandire complexa avea, draguta de ea, la varsta aia!”.

Asadar, algoritmul a fost urmatorul:

– se iau toate cifrele (0->9) si se reprezinta in memorie de dimensiunea unei cladiri.

– se cauta locuri de adapost, locuri fara adapost, locuri in care sa te joci, la fiecare din cele 10 cladiri.

– se compara si se alege cea care le are pe toate.

Asa a iesit 5-ul. Pentru ca asa cum puteti vedea, intre semicerc si liniuta se afla un loc “adapostit”, pe liniuta se afla un loc “neadapostit” pe care poti sa stai fara sa aluneci, iar in semicerc poti sa te joci pentru ca ai un fel de tobogan.

Oricum, liftul nu este singurul loc unde dau peste cifra 5, iar daca ma straduiesc putin am sa ajung ca Jim Carrey in “The number 23”. (apropo, 2+3=5!)

16 Comments »

  1. Simona said

    eu cred ca te-ai uitat prea mult la filme 😛 🙂

  2. pinkISH said

    mi se pare geniala faza cu cifrele!

  3. oldschoolrocker said

    eu sunt urmarit de 24. deja nici nu ma mai speri 🙂 imagineaza-ti cum e sa te uiti la ceas de 5-6 ori pe zi si de fiecare data sa fie si 24 minute 😉 interesant nu? si asta nu e nimic.

  4. pinkISH said

    e timpul sa te uiti la serialul 24 🙂

  5. oldschoolrocker said

    @pinkISH tocmai am vazut azi dimineata episodul 5 din noul sezon. sunt in grafic :d hehe

  6. pinkISH said

    eu acum am vizionat e05. absolut superb!

  7. […] “bună ziua”. La lift se ajunge cam în acelasi timp; cine e primul apasă pe buton (liftul nu e niciodată la parter).  Şi aşa începe totul. “Ce mai faci?”, deşi toată lumea ştie deja răspunsul la […]

  8. linu21 said

    …caut pe net poate gasesc vre-un sens…sunt urmaarita de 21..sau eu il urmaresc pe el..nu stiu exact cum stau treburile..pe 21 sunt nascuta, stau la apartamentul 21, m-am inscris a 21-a la faculate, si de cel petin 5 ori pe zi ma uit la ceas la …si 21…in drum spre firma..sigur masina care se opreste la trecerea de pietoni are numarul 21 inserat in placutza de inmatriculare…poat sa continui la nesfarsit…..si cum spuneam..caut o explicatzie..poate nu ma impacientam daca toate astea nu se intensificau in ultimul timp

  9. lorena said

    Si pe mine ma urmareste numarul 6 sau orice grup de numere care contine cifra 6

  10. miky said

    mda…ce sa zic…banuiesc ca ai incerca sa scrii o carte despre fantastic ireal si real…si nu are cine sa te incurajeze…..verbal…

  11. treicuvinteaiurea said

    Suntem inconjurati de cifre, cred ca e vina creierului nostru pentru ca vede unele dintre ele mai mult ca celelalte, linu21 si lorena!:P

    miky, nu sunt sigura ce vrei sa spui!:)

  12. raluca said

    si mie mi se intampla la fel.. sunt urmarita de 6.. in cel mai scurt timp cred k o sa innebunesc..:)) da’ cateodata chiar e amuzant.. devine o chestie obisnuita..

  13. treicuvinteaiurea said

    Te inteleg, raluca!:))

  14. corina said

    5-Geburach-STIINTA-Este forta care canalizeaza prelevarea informationala a structurilor care experimenteaza si care se misca prin diferite matrice . 5 face posibila evolutia si permite fluxului energetico-informational sa curga prin formele hiperspatiale si sa rupa bariera de intelegere limitata. Forta lui 5 este prezenta mereu, invaluind asemenea unu cocon de lumina fiecare structura energetic a vie care se misca prin timp-spatiu si dincolo de el.
    sper ca tiam fost de folos de fapt si eu sant urmarita de cifra 7 si chiar a devenit o obsesie mai ales ca sant foarte superstitioasa

  15. treicuvinteaiurea said

    Hmm, nu stiu daca o sa inceteze sa ma urmareasca :)) dar merci de info, Corina! Suna cel putin interesant. 🙂

  16. cristina said

    si eu sunt urmarita de cifra 3sau de un grup de cifre care contine cifra3 tatal meu are 3 frati ,mama are 3 frati ,eu mai am inca 2 frati(3),…intre frati este diferenta de 3 ani ….

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

