Tu in ce zodie esti azi?

Am descoperit zilele astea dovada faptului ca am trait cu totii o minciuna! Acum inteleg de unde mi se trag mie toate relele, de ce am momente cand parca nu ma recunosc, de ce sunt atat de agitata fara un motiv aparent, de ce…sa fim seriosi!

Minunatii cercetatori de stiinta (care sunt oameni foarte tari si nu am nimic cu ei) au descoperit ca cei care au facut primele masuratori, acum 2 milenii si jumatate, au gresit. De fapt nu au gresit, doar ca au uitat sa ia in calcul si faptul ca Soarele cunoaste o schimbare a pozitiei de-a lungul timpului. Schimbare pe care au luat-o in calcul ei, acum.

Pe scurt:

  • echinoctiul de primavara este acum pe 18 aprilie (in loc de 21 martie)
  • zodiile nu mai sunt 12, fiecare avand alocate cate o luna, ci 13
  • a 13-a zodie se numeste Ophiuchus (ba bineinteles ca puteau gasi un nume mai bun) – sau zodia sarpelui

Si iata si “Noua Ordine”  (potrivit livescience.com):

Capricorn: 20 ianuarie – 16 februarie
Vărsător: 16 februarie – 11 martie
Peşti: 11 martie – 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie – 13 mai
Taur: 13 mai – 21 iunie
Gemeni: 21 iunie – 20 iulie
Rac: 20 iulie – 10 august
Leu: 10 august – 16 septembrie
Fecioară: 16 septembrie – 30 octombrie
Balanţă: 30 octombrie – 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie – 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie – 17 decembrie
Săgetător: 17 decembrie – 20 ianuarie

Concluzia: de azi incolo, o sa ne trezim cu totul alti oameni, ca doar nu vrem sa o zapacim pe tanti Neti Sandu dandu-i totul peste cap, nu?

Toata brambureala asta imi aduce aminte de discutiile si certurile intre astrologi si astronomi in ceea ce priveste planeta Pluto, care de fapt, nu ar trebui sa fie o planeta, dar este, dar nu este, dar mai calculam, nu mai calculam? Eu zic ca, daca tot schimbam acum, macar sa stim ca am schimbat bine, asa ca va rog, dragi astrologi si astronomi, ia vedeti, mai e ceva ce ati omis si ar trebui sa stim si noi?

Nu sunt eu un mare fan al chestiilor astora cu zodiile, dar, situatia mi se pare prea de tot.Inca nu a aparut a 13a rubrica in ziare, asa ca, sa vedem, se mai pune, nu se mai pune?

Zic. Fie sa se calculeze dupa noile zodii doar cei ce se nasc incepand de acum, fie sa ma lase sa imi aleg, fie sa o lase balta. Pai, nu?

Asadar, voi in ce zodii sunteti astazi?

13 Comments »

  1. oldschoolrocker said

    Accepta ideea ca esti R A C si gata =)) povestea asta se poate termina usor fara ca nimeni sa fie ranit 🙂

  2. Scorpiono said

    Nu sunt fecioara! Vreau sa plang!.. Nu mai vreau! Ca doar nu sunt fecioara!

  3. Sabina said

    Sunt scorpie. Acum e oficial

  4. andrei said

    zodia mi-o fac eu 🙂 nu cred in asa ceva,mai ales ca viata noastra e o continua evolutie,zi dupa zi….ne schimbam mereu,ne transformam….
    totul depinde de cum ne trezim =)) cu fata la cearsaf sau la tavan:)

  5. hoinaru said

    uhm… adica eu sunt fecioara? :)) :-S

  6. treicuvinteaiurea said

    @oldschoolrocker ba sunt leu pana la moarte!>:) :))

    @sabina sa inteleg ca pe tine nu te deranjeaza schimbarea!:)) ma bucur ca mai sunt si romani fericiti!:p

    @ hoinaru @scorpiono luati-va de mana si plangeti impreuna!:))

  7. Costin said

    Ce chestie domn’e, nici acum nu s’au putut hotari oamenii astia sa ma bage si pe mine intr’o singura zodie. Daca pe “stil vechi” eram cu un picior in zodia racului si cu unul in a leului, acum sunt cu un picior in gemeni si cu celalalt in rac. Urat. Ar trebui sa le fie rusine ca niste oameni de stiinta asa de “tari” nu au putut rezolva problema asta.

  8. alex said

    am fost scorpion toata viata…toate rudele imi spuneau asta din cauza personlitatii mele….nu cred ca feciara m-ar putea caracteriza:))cel putin rabdarea si stabilitatea mentala:))

  9. treicuvinteaiurea said

    Aparent, alex, lucrurile au ramas la fel. Poti sta linistit!:D Scorpion ai fost, scorpion vei ramane!:p

  10. florin dia said

    Hmm, (deci) inca exista oameni care cred in zodii?!

  11. treicuvinteaiurea said

    Mai sunt! Prea multi poate! :))

  12. nusha said

    berbeaca?

  13. alex said

    😐 nu imi place ideea sa fiu fecioara 😐 nu stiu cum o sa pot sa ma obisnuiesc :))) oricum ce citesc ori balanta ori fecioara nu imi nimic bun spun :))) si nu odata de milioane de ori :)))) deci nu mai cetesc las sa vad ce e in ziua aea si dupa trag concluzia :))) nu`i bun zodiacu asta nu spune mai bine ma duc la o tiganca si`mi citeste in palma :))) ca nici aea nu`mi spune adevaru :)))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

