Zapada adevarata!

In sfarsit ninge si in Bucuresti de’adevaratelea. Si ninge,ninge nu se-incurca.

Si imi trezeste zapada asta niste sentimente atat de contradictorii…

E si bine, dar e si rau ca a nins. As fi spus ca acum traficul o sa fie infernal, dar nu mai spun pentru ca oricum era asa. As fi spus ca e frig, dar era frig si inainte, ba parca acum nici nu mai bate vantul la fel de tare. As fi spus ca am ajuns cu greu acasa patinand, vrand-nevrand, o buna portiune din drum, dar apare si un “vrand” acolo.

Si as mai spune cum imi aduc aminte de cand faceam oameni de zapada mai mari decat mine, ca o chemam pe mama sa le puna capetele, si cum ne ascundeam prin liceu si ieseam pe la “iesirea profesorilor” de frica sa nu ne prinda baietii prin curtea scolii, si cum ma dadeam pe derdelus in Tineretului in locuri unde primavara reapareau scari, si cum calcam zapada neatinsa, sau imi afundam piciorul in locuri unde aceasta era adanca..

As spune eu multe, dar mai bine va las cu amintirile voastre, band un ceai bun langa fereastra!:)

Ninsoare linistita va doresc!

PS: Mi s-a facut asa o pofta de inca o serie de “sarbatori de iarna”..Voua, nu?

1 Comment »

  1. Andreea said

    da…zapada asta e cu intarziere, da buna si asa 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

