Laser tag..

Am profitat de ultima zi de vacanta si am fost, pentru prima oara, la lasertag la cea de’a doua intalnire a oamenilor din online (la care nu au venit doar oameni din online..:) ). Intalnirea a fost organizata de Etherfast, care a reusit sa stranga 41 de persoane.

In afara de vanataile cu care m-am ales pe brate (vesta imi era putin mare, se misca cand alergam..) am ramas doar cu amintiri placute. Pe saracul Cristian l-am impuscat de 10 ori intr-un meci, m-am mentinut pe locul 12 din 22 in toate cele 3 jocuri (bine, pe 14 in ultimul! of!) si m-am simtit ca o adevarata razboinica. Data viitoare promit sa il detronez pe Luci!

Pe scurt: m-am distrat si am sa mai merg. Mergeti si voi: va distrati, ardeti calorii, socializati…

Era sa uit, am pierdut in fata lui Bobby la airhockey. Mi-a stricat seria de mu(uuu)lte victorii consecutive. (Se pune ca scorul a fost strans,4-3, iar el a avut candva masa acasa? Va rooog! ;;) ). Sper sa am ocazia sa imi iau revansa.

Da, frumos la lasertag, frumos in vacanta. Astept urmatoarea intalnire!:)

dsc_01711

5 Comments »

  1. Simona said

    go zumzi, go!

  2. Etherfast said

    Data viitoare o să ne-arăți tu 🙂

  3. Cristian said

    În cel de-al doilea meci m-ai împușcat de 10 ori, dar nu-i nimic că în al treilea am avut grijă să nu se mai repete 😛

    P.S.: nu știu ce-ați mâncat voi după, dar pe mine mă aștepta acasă niște plăcintă cu brânză (dulce) 🙂

  4. Lucian said

    Laser tag chiar merita incercat. Macar o data. Unde ati mers? Din poza nu mi-e cunoscut locul.

    Voi posta cateva impresii de la prima mea experienta de acest gen, la Laser Megazone. A avut loc in octombrie anul trecut. Inca nu ai mers? Du-te!

    “… am petrecut o seara foarte placuta si interesanta deoarece am incercat ceva nou – Laser Megazone. E un fel de paint ball, doar ca nu doare. Se joaca cu pistoale cu laser si in functie de zona in care lovesti adversarul primesti un anumit numar de puncte, iar daca esti lovit ti se scad puncte. Poate fi jucat in echipe sau individual. Chiar de cand intri pe usa in camera de asteptare esti intampinat cu caldura. Cei care se ocupa de sala sunt foarte prietenosi si iti raspund la orice intrebari legate de acest joc. Sala de asteptare poate fi privita ca un mic barulet, cu niste canapele pe care te poti relaxa inainte si dupa meci. Exista si bar la care poti servi un suc pentru a te revigora.
    Aventura a inceput cu intrarea in camera cu echipamente unde ne-am impartit in 2 echipe (echipa galbena si cea albastra). Ne-am luat echipamentele, fiecare am primit un nume de cod, ni s-au explicat regulile jocului si apoi am intrat pe campul de lupta- un adevarat labirint cu 2 niveluri. Atmosfera era si mai incitanta datorita laserelor, ultravioletelor si a fumului. La inceput tatonezi terenul, descoperi locatia, dar esti cu ochii in 4 deoarece rolul tau e de a gasi si distruge oponentul. Te acomodezi repede si incepe sa-ti placa din ce in ce mai mult. Placerea creste pe masura ce observi ca te descurci la trasul cu arma. Uneori esti atins de laserele adversarilor fara ca macar sa-ti dai seama de unde au venit, dar satisfactia e mare atunci cand stii ca ai castigat duelul. Te concentrezi din ce in ce mai mult pentru ca stii ca echipa depinde de tine, dar si pentru ca, daca esti lovit, pe langa punctele scazute 5 secunde esti in afara jocului, timp in care te poti repozitiona. In cele 20 de minute in care te afli in lupta te simti undeva intre realitate si virtual iar cand auzi finalul jocului iti pare rau ca s-a terminat asa repede.
    Lasi echipamentul si revii in sala de asteptare. Fiecare jucator primeste o foaie cu statisticile pe care le-a realizat: Nume, clasament, nr de tiruri, precizie, tiruri reusite dar si primite. Pleci cu bucuria unui mic teambuilding cu prietenii.

  5. […] Corina […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

