Fuse si se duse..

Si iata ca a trecut si Revelionul, la fel de repede cum a venit.

Au fost 2 nopti de pomina (e criza, doar nu era sa irosim mancarea si bautura ramasa, nu?). Este probabil cel mai haotic revelion prin care am trecut. Nu am prea dormit, nu am prea mancat, am baut dar nu atat cat sa ma imbat, sau poate m-am imbatat, dar nu mi-am dat eu seama, cine mai stie?

A fost muzica, au fost oameni, a fost voie-buna, au fost plimbari, am avut si artificii (ca romanul e descurcaret si cand vrea, poate!), pe scurt, a fost bine.

Cum am inceput 2009? Cam cum am terminat 2008! Cu planuri, nedumeriri, ganduri pozitive…

Drumul pana acasa a durat vreo 5 ore jumatate. Am avut destul de mult timp sa ma gandesc la destul de multe lucruri, asa ca, dragilor, sunt pregatita!

So, Corina is now back in business and ready to go!! Bring it on!:p

1 Comment »

  1. Cristian said

    Dacă prin “back in business” tu înțelegi să împuști oamenii de 10 ori, atunci da ești “back in business” 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

