2008 vs. 2009

Nu stiu daca e ultimul post pe anul asta, desi ar fi fost o buna incheiere.

Am tot citit bloguri (si am tot citit pentru ca bloggerii au fost harnici in lipsa mea) si am vazut ca mai toata lumea a facut o introspectie a ceea ce s-a intamplat si o “previziune” a ceea ce va fi sau a ceea ce se doreste a fi.

Ce am facut eu in 2008?

Cred ca e de departe cel mai complex an al meu. L-am inceput bine, am tot coborat si urcat, am tot schimbat si adaugat si am ajuns sa il termin cu bine, dar intr-un mod cu totul surprinzator de diferit.

– am terminat facultatea cat se poate de bine (nu am sa ma laud :p ).

– am avut o vacanta lunga, de vreo 4 luni, in care mi-am mai exersat engleza, planuind sa imi iau Cambridgeul, in care am trecut de primul meu interviu, pentru un job, pe care insa l-am refuzat pana la urma (experienta interviului imi va folosi, in schimb), in care m-am bucurat de soare si de noii prieteni pe care mi i-am facut;

– am pus la cale un plan foarte elaborat. Ma hotarasem ca vreau sa fac HR si pentru asta m-am inscris si la Psihologie, unde am intrat. De ce? Pentru ca este un domeniu in care se cere un profil de psiholog, urmand ca mai apoi sa avansez pe baza cunostintelor dobandite la Management, unde urma sa ma specializez in managementul resurselor umane. Cu alte cuvinte tinteam un post de Director de Resurse umane. Suna pompos, stiu. De ce vorbesc la trecut? Ei bine, pentru ca a fost un an complex.

– m-am “inrolat” in echipa DaAfaceri, si ma bucur mult ca am facut-o. In cadrul asociatiei, si cu ajutorul colegilor mei am coordonat si primul meu proiect. Mai pe nepusa masa asa, mai cu noroc, mai pe orbeste, dar a iesit bine.

– am iesit din Bucuresti, am cunoscut oameni noi, am incercat paintball, escalada, narghilea, am gustat mancaruri si bauturi noi, am facut cadouri…

– pe plan personal lucrurile s-au schimbat radical anul asta, dar desi eram sceptica au luat o intorsatura surprinzatoare (si placuta) acum, pe ultima suta de metri.

– am facut zeci de liste si miliarde de ganduri mi-au strabatut mintea.

2009, vin!

Pe principiul “la anu’ voi..” :
– voi trece cu bine si de anul 2 la management desi situatia tinde sa fie cenusie;

– voi termina cu bine si primul an la psihologie, avand restante doar la examenele la care nu pot ajunge pentru ca trebuie sa le dau pe cele de la ase;

– voi continua in DaAfaceri cu si mai multa sarguinta;

– voi strabate tara in lung si-n lat: Iasi, Timisoara, Sighisoara, Piatra Neam, Cluj, Delta…

– voi continua sa imi fac prieteni;

– voi invata franceza, flash, photoshop.. mai bine;

– voi lucra in televiziune (nu, nu ma fac stirista, inca..:p) pe la productie (mai nou am un nou plan elaborat, acum, avand noi perspective, dupa 2 ani de studentie si 1 de voluntariat);

– voi ramane pozitiva si entuziasta;

– imi voi complica existenta cu zambetul pe buze pentru ca agitata sunt, curaj am, doar timp imi trebuie.

– voi tine lista deschisa pentru ca stiu ca asta nu e tot.

Va doresc planuri marete si resurse infinite!:)

Leave a Reply

