pregatiri…

E ajunul! Mama s-a intrecut pe sine anul asta, a ales un brad perfect. E exact atat de inalt pe cat ar trebui sa fie, si destul de stufos cat globuletele mele rosii sa arate minunat in el. Miroase deja a bunatati, oamenii isi aleg acum, pe ultima suta de metri ultimele cadouri…

Nu ii inteleg deloc pe cei care spun ca lor nu le place Craciunul. Ce sa nu iti placa? E mancare buna, e veselie, e un pretext fantastic ca sa fii mai bun, sa iubesti mai mult, sa daruiesti mai mult si ca sa nu ne ascundem dupa deget, si sa primim mai mult!

Imi spunea cineva ca a avut un an greu, din care a invatat multe, asa ca anul asta nu isi doreste nimic material, ci doar un an viitor mai usor din care sa invete si mai multe. Subscriu! Dar tot imi fac cadou inca o excursie in weekend. 😀

Off, ce agitatie si cu cadourile astea! Ca sa imi dau si eu cu parerea: cred ca cele personalizate sunt cele mai dragute…ce inseamna asta? Explicatia e alta pentru fiecare persoana  si cadou in parte asa ca nu dezvolt.

Da, si uite a venit si Craciunul: agitatie, feerie, joc, cadouri (am si uitat de lista cu cele 11 proiecte care asteapta sa fie incepute si/sau terminate). Si iata ca vine si Revelionul. V-ati hotarat ce faceti? (” Ce faci de revelion” e intrebarea anului. Cred ca suntem cu totii derutati din cauza crizei, nu stiu. Sau poate nu, din moment ce in fiecare an e la fel. Si iata..asta este inca un lucru haios pentru care ar trebui sa iti placa sarbatorile de iarna.)  Eu cred ca m-am hotarat!

Nu mai lungesc…ma asteapta beteala, globurile, cozonacii..

Un Craciun fericit si vesel, dragilor!

6 Comments »

  1. andrei said

    Sarbatorile de iarna sunt absolut minunate! Dar parca totusi e cam multa agitatie si prea mult marketing:)

  2. Alive said

    Neah… sunt unul dintre acei oameni carora nu le place Craciunul… De ce sa sarbatoresti ceva ce nu exista? Ceva care cu siguranta e imprumutat (ca si Valentine’s Day) de pe alte meleaguri.

    God does not exists!

  3. treicuvinteaiurea said

    Nu e un motiv, e un pretext. Conteaza daca exista sau nu? Prea putin!

  4. Alina said

    Vezi ca sunt si ale mele globurile!!:))

  5. douacuvinte said

    De ce isi face cineva un jurnal sub un nume fals?
    1. Ca sa minta mai mult.
    2. Pentru ca ii e rusine de ce scrie.

  6. treicuvinteaiurea said

    Vrei sa stii cine sunt?:) Iti spun! Sunt Corina, am 20 de ani, studiez managementul economic si psihologia. Vrei mai mult? Intreaba!
    Vreau sa fie vorba despre ce scriu, nu despre mine. Cam asta ar fi, pe scurt!:)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

