Coco, ospatarul..

Am fost, impreuna cu niste prieteni, sa mancam la Cafeneaua Actorilor. Surprinsi de cat de multa lume se duce sa manance acolo, intr-o zi de luni, in jur de 12 noaptea, am gasit cu greu o masa (singura ce mai ramasese libera)  si am tabarat asupra meniurilor.

Dupa 10 minute de “tu ce-ti iei? eu ce-mi iau? noi cat ne luam? .. “, cand eram aproape gata cu raspunsurile la respectivele intrebari, se apropie timid un ospatar sa ne ia comanda (cum e si normal, de altfel).

Saracul, ori scursese niste pahare ca sa treaca timpul mai repede, ori avusese o zi grea…, cert e ca ochii i se inchideau, iar pixul ii aluneca pe carnetelul pe care il tinea cu greu in mana, atat de lent, incat ma gandeam ca abia a invatat sa scrie…sau din exces de zel se straduieste din rasputeri sa scrie caligrafic (poate vrea sa isi scaneze comenzile si sa le publice, ce stiu eu?) In fine, reuseste, in sfarsit, sa ne ia comanda (lucru care a durat mai mult decat sa ne hotaram..). De adus, a adus-o destul de repede, fara sa incurce, fara sa uite nimic (scrisul caligrafic ajuta si el la ceva..), iar mancarea a fost buna.. (am cerut extra mozzarela si asta am primit, parca asa, sa ma invat minte!:)) )

Ce a fost de’a dreptul ciudat (cu riscul sa par putin exagerata si rea) e ca, pe ecusonul pe care il purta, scria ca il cheama “Coco”! Da! Exact asa! “Coco” si mai jos “Ospatar”.

Si ma intreb eu acum…cum sa te cheme Coco? Sa fie o porecla? Sa fie o prescurtare? Sa fie un pariu pierdut? Ce sa fie, oare?

Am rezistat tentatiei de a-l intreba si de a elucida misterul, desi acum parca imi pare rau ca am facut-o..

Sincer, voi nu v-ati amuza la gandul ca ati fost serviti de “Coco”? Sau sunt doar eu putin puerila in seara asta?

2 Comments »

  1. murasakki said

    shhh, shhh, il aud pe coco! :))

  2. Alina said

    Aveai un papitoi cu numele “Coco”:))..Remember?:>

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

