Fapte bune..

Ei bine, iata ca am fost si la Stand up Charity. 🙂 Multumim celor aproape 300 de persoane care au fost acolo; asta insemnand ca acei copilasi, de la Centrul Orhideea isi vor primi cadouasele anul acesta.

Felicitari Simonei, minunata noastra presedinta, careia clar trebuie sa ii acordam cel mai mult credit pentru acest eveniment!:)

E prima oara cand ii vad live pe cei de la Deko si recunosc ca mi-au placut! Poate putin cam duri, dar asa-i viata; cui nu-i place, sa n-asculte!

I-am cunoscut pe Pinkish si Copila Blonda si ma bucur ca am facut-o, pentru ca tot auzeam povesti cu si despre ei, am ras tinandu-ma cu mainile de burta, stand cocotata undeva, Alex mi-a promis ca imi cumpara turta dulce (ha! acum stie toata lumea, nu te mai poti eschiva!), mi-am revazut cativa prieteni mai vechi, ce mai… o seara numai buna, acum, in ajun de sarbatori!

Asadar…glumele au fost bune, lume a fost multa, atmosfera creata…

La anu’ promitem, noi daafaceristii, sa iasa si mai bine de atat, din ce in ce mai bine! ;;)

3 Comments »

  1. oldschoolrocker said

    Un gest foarte frumos din partea celor de la Deko, care au sustinut un spectacol foarte bun.
    Mai merg la evenimente organizate de daafaceri :).

  2. Andreea said

    in fiecare an sa ne iasa din ce in ce mai bine! asta e doar inceputul 😀 ne vdm azi la copii :p

  3. Razvan said

    Hey a iesit super bine Stand Up Charity. bafta si la altele:P poate la urmatorul va ajut si eu:) pooopici:*

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

