Un afis interesant..

Imi place James Blunt, dar nu in mod deosebit si desi in mod normal prefer afisele mai simple (adica nu foarte incarcate), ideea acestuia mi se pare foarte tare!:) Il vedeam prin oras insa nu am bagat de seama ce e cu el decat cand am trecut intr-o zi foarte aproape. Poate patiti si voi la fel, asa ca va luminez: pe fundal, sunt poze! Muuulte poze! Se repeta, dar nici nu conteaza, pentru ca efectul, dupa cum spuneam, mi se pare foarte tare!:)

cover

Tot imaginea asta apare si pe ultimul album. Sau mai bine spus, imaginea de pe afis e preluata de pe copera ultimului album “All the lost souls”.

Nu spun ca ideea e complet originala si nu spun ca nu se poate chiar mai bine, dar…e altfel si m-a facut sa scriu despre ea.

Concertul? Pe 21 februarie 2009, de la ora 20, Romaero.

2 Comments »

  1. hoinaru said

    si biletele? scumpe. foarte scumpe. :))

  2. prajiturel said

    chiar imi place si chiar as merge la james blunt

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

