In atentia Mosului!

Cand eram mica, stateam atenta tot anul si de Craciun stiam exact ce vreau, cat vreau..acum, e ceva mai greu… poate pentru ca vreau mai multe si nu stiu ce sa cer mai intai..:))
Nu am sa imi public lista cu cadouri, insa…

Imi doresc zapada…mai exact: fulgi de zapada…:) vreau sa ii am in urechi, pe deget, la gat…i-as purta si in par daca as putea..

Pentru ca e iarna, pentru ca imi lipsesc derdelusurile, bulgarii, cazematele, oamenii de zapada si gustul fulgilor atunci cand ii prinzi din zbor (sunt sigura ca stiti despre ce vorbesc) .

Vreau niste fulgi de zapada copilarosi, asa cum ii desenam cand eram mica si gri, ca cizmele mele preferate. De ce nu albi? Pentru ca vreau sa fie gri; pentru ca sunt ai mei, si ce e al meu nu trebuie sa fie neaparat asa cum e de obicei. Plus de asta, imi place sa cred ca nu culorile sunt reci sau calde ci oamenii care le privesc si cei care le poarta.

fulg

Asadar, Mosule, in speranta ca ai reusit sa citesti aceste randuri, te astept cu drag…

Afla si tu, aici,  cum sa il convingi pe Mosul sa vina la tine! 🙂

2 Comments »

  1. Zdafii said

    Felicitari! 🙂 Ai intrat in concurs: http://zdaf.ro/Cadouri-exact-asa-cum-vrei-tu_-doar-de-Craciun-de-la-Mos-Zdaf.ro.html#josc391

  2. anechei georgeta said

    eu i-am zis mosului si spiridusului ac imi doresc biju. cercei in forma de braduti , interesant ar fi un colier din omuleti de zapada
    o bratara din fulgi si stelute …
    si bratara ar fi interesanta din omuleti ,
    sau ceva de genul caciuliti de mos craciun
    am postat o idee si pe zdafii
    sper sa aiba inspiratie spiridusul harnic ….
    mi-asi dori si eu asemenea bijuterii.
    spor la munca spiridusule ,

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

