Lectia de azi: STABILITATE!

Definitie:
(si aici, cel care a spus ca nu trebuie folosit cuvantul definit, in definitie, ma pune la grea incercare…)

Proprietate a unui corp de a-si mentine pozitia sau de a reveni in pozitia initiala cand este deplasat din aceasta pozitie. Statornicie. Trainicie. Fermitate.

Echilibru!

Caracteristici:

1.  Stabilitatea presupune existenta a unui numar cat mai redus de variabile.

2. Opusul stabilitatii este: instabilitatea.

3. Poti spune ca ai stabilitate atunci cand ceea ce ai, respectiv nu ai, iti este cunoscut.

4. Poate fi de mai multe feluri: economica, emotionala, fizica etc.

5. …

Principiul de baza: Daca nu eu, atunci cine?

Problema:

De unde pana unde un asa subiect? Sau si mai bine spus, ce legatura am eu cu stabilitatea? NICIUNA!
Stiti cum sunt puricii aia de la televizor? Da, da, aia care apar cand nu se prinde niciun post. Aia zgomotosi, agitati, haotici…ei bine..

Spuneam la un moment dat ca, la cate schimbari se tot intampla, la cat haos e in jurul meu: oameni noi, lucruri noi, locuri noi, situatii noi…o sa ma zapacesc de tot. Nici macar listele mele nu ma vor mai ajuta sa ies din degringolada asta.

Solutia propusa:

In fiecare zi, la ora 20 fix! am sa fac un iepure de hartie pe care am sa scriu data si primul cuvant care imi trece prin minte. Si asa, am sa am cutiuta mea cu iepuri, mereu acolo, mereu a mea, mereu stabila.

Concluzia: nu am niciun iepure pana acum.

Stupid? Poate… Trist? Nu stiu.. Greu? Cu siguranta!:))

Vi se pare ca ma plang? Nu o fac!



1 Comment »

  1. murasakki said

    Pai din moment ce ti-ai facut blog, poti in locul iepurelui sa postezi cateva randuri in fiecare zi, nu? Si eventual ca sa le impaci pe amandoua sfarsesti fiecare post lasand ca semnatura o poza cu un iepure din origami..:))

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

