Despre o pofta nebuna de a merge undeva…

Trebuie sa vi se fi intamplat macar o data: sa vrei sa faci ceva, sa vrei sa mananci ceva, sa vrei sa spui ceva,  cu atata ardoare incat sa nu stii ce.

Ei bine…nu e cazul meu, eu sunt fericita, eu stiu ce vreau. Am o pofta inexplicabila de a merge la Sibiu. Nu am fost niciodata, nu stiu cum e, dar stiu ca o sa imi placa. De ce? Pentru ca am sa fac eu sa imi placa!

Mi-e pofta sa merg la Sibiu, si nu o sa ma deranjeze daca ploua, pentru ca voi avea umbrela; si nu o sa ma deranjeze daca ninge pentru ca zapada e alba; si nu o sa ma deranjeze daca bate vantul pentru ca am sa imi simt parul alergand salbatic…si o sa ma pot rupe de restul…de toti…de tot… pentru ca am nevoie de o pauza. Nu lunga. Atat cat sa o pot lua de la capat, cu si mai mult entuziasm, cu si mai mult curaj, cu si mai multa rabdare.

Nu stiu ce am cu enumeratiile azi….

Si am aceasta pofta de multa vreme, sa fi trecut vreo 2 luni deja…2luni, in care tanjesc dupa pauza, in care tanjesc dupa un oras pe care nu il cunosc, in care tanjesc…

Si stiti ce mai am? Un prieten minunat!:) Sambata mergem la Sibiu!

2 Comments »

  1. prajiturel said

    da cu cine mergi tu draga la Sibiu si mie nu imi spui? HA??

  2. Alina said

    J’aimerais,je voudrais..

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

