Photowalk!

S-a intamplat pe 1 martie (zi special aleasa!). A fost a 12-a oara pentru ei, dar prima oara pentru mine. Am cunoscut oameni draguti, ne-am plimbat si .. am facut poze! Eu am facut doar cu ajutorul lui Sorin care m-a lasat sa abuzez de camera lui; am venit mai tarziu si am plecat mai devreme, dar promit sa recuperez cumva!:p

Nu mai spun ca sunt pasionata de fotografie, pentru ca e ceva ce suna bine si mai toata lumea e pasionata de asta. Mai bine va arat ce fel de poze imi place sa fac…

Ii salut calduros pe Paul si Bogdan!       [Dragilor, faceti-va auziti!:) ]

Va asteptam cu mic cu mare, data viitoare! 😀

12 Comments »

  1. iLL said

    Hello & wellcome to the club!

  2. moongoose said

    nu inspira nimic pozele astea…sper ca ma auzi:)

  3. treicuvinteaiurea said

    @moongoose Ma provoci?:p Am si altele!:p

  4. sorin said

    Placerea a fost de partea mea si bun venit in grupul photowalk. Te asteptam si la urmatoarele intalniri, te anunt din timp sa ai timp:)

  5. JamayK said

    Hello corina.
    Poti sa pui link la bogdan… catre blog. doar un +/blog/ acolo… nu de alta dar dai link spre o locatie moarta de mai bine de 1 an.

    @moongose… are sotron, ce vrei mai mult ?

  6. treicuvinteaiurea said

    @JamayK Problem solved!;;)

  7. JamayK said

    Thanks 😉 acu cica scriu si eu… dau pingback soon 🙂

  8. […] ce am asteptat o vreme am plecat pe traseu. Printre cei care au semnat condica se numara Alina, Corina, Laura, Irina, Mari, LeX, TSK, Vlad, Jamayk, Gabi, Martinica, Dan, Sorin si subsemnatul iLL. Au mai […]

  9. Mihai said

    well..i hope u don’t mind..dar pozele astea sunt absolut banale.

  10. treicuvinteaiurea said

    Cand o sa am camera mea si nu o sa ma grabesc, am sa pozez aceleasi lucruri si altfel..:)

    @Mihai I don’t mind!:p

  11. Daca aflam si eu mai devreme de photowalk clar nu o ratam 🙂

  12. sorin said

    Corina…lasa oamenii “destepti” sa-si dea cu parerea. Experti

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a comment