Ce faci cand te doare capul?

Raspuns: astepti sa-ti treaca!

Refuz sa iau pastile! Daca iei prea multe oricum nu isi mai fac efectul, ca sa nu mai zic ca, de obicei, te vindeca de ceva si te imbolnavesc de altceva. (E adevarat ca s-ar putea sa imi spuneti ca un Nurofen nu te omoara si ca exagerez…dar, fiecare cu principiile si chichitele lui!)

Eu cred ca si cu medicamentele astea…e vorba de o chestie psihologica: stii ca daca iei pastila aia iti trece durerea, si cum esti convins de asta, chiar iti trece. Exista cazuri, demonstrate, cand pacientilor le-a fost administrata solutie salina  (adica ceva ce nu vindeca nimic si nu are niciun efect asupra organismului) in loc de obisnuitele medicamente – desi ei nu stiau asta – si cu toate astea, durerile le-au trecut.

Asadar, recomand masarea tamplelor, apa rece pentru revigorare si o pauza binemeritata (deoarece te doare capul pentru ca l-ai supus tu la ceva..).

Daca se nimereste si cineva prin preajma care sa te binedispuna e si mai bine!

Atentie insa la durerile acute si persistente care pot avea alte cauze mai grave…acolo nu ma bag!:)

La cat mai putine dureri!

23 Comments »

  1. Bogdan said

    Cand te doare capul faci sex! :))

  2. treicuvinteaiurea said

    eu am fost mai subtila…”cineva care sa te binedispuna”!:))

  3. Ankha said

    imi amintesc foarte clar cateva situatii si ,mai precis, cateva dureri care te- au trecut in zile cu soare …si ai luat una,doua pastile de nurofen …si mai tin minte chiar ca l-ai tarit si pe butiseaca cu tine pana la farmacie ca sa ti iei :P

  4. pinkISH said

    eu iau paracetamol la orice. functioneaza instant! :D

  5. Bogdan said

    ankha_goth nu o mai renega, ca vrea sa para si ea fata cuminte si “eco” :))

  6. Andreea said

    in contiuare a ceea ce a zis pinku, eu consider ca paracetamol sinus e si mai eficient :p

    totusi sunt de acord cu deviza: cu cat mai putine pastile, cu atat mai bine!

  7. Alina said

    da…o sa-ti vina copiiiii cu febra..si tu o sa le dai mere:))

  8. Cristi said

    eu de obicei ma relaxez…ma intind…si ma pierd prind ganduri fara importanta….si peste 5 min…imi trece…

    desigur si solutia lui Bogdan merge :P :)))))

  9. pictoru2 said

    pe mine ma doare capul foarte tare am 39 grade sunt bolnav si nu prea imi pace dar o sa ma mai obisnuiesc

  10. nutzu said

    si daca ma dore capu rau de 36 de ore ce mai fac

  11. treicuvinteaiurea said

    Mergi la un control la doctor? :)

  12. Anca said

    Eu iau Nurofen pentru copii,deoarece sunt mica. Am 10 ani. ma rog :)

  13. Dani said

    Eu ieau Nurofen si Paracetamol pentru copii si deoarece am 11 ani. Ma rog

  14. salome said

    eu am niste dureri mai puternice, si mai dese, am fost la doctor si a spus ca nu am nimik, cateodata ma doare tot capul si tamplele si ochii,!!!naspa si asa se intampla aproape in fiecare zi

  15. treicuvinteaiurea said

    Poate ai nevoie de ochelari! :) Stiu ca asa se intampla. Incearca la oftalmolog.

  16. RAZVAN said

    nustiu ce sa fac ca am luat ce ati zs voi si tot ma doare

  17. roxana said

    eu pun doa cuburi de gheata intr-o batsta apoi pun batista la cap,dupaia stu o ora si dorm cu batista pe frunte pana se topeste gheata.

  18. Fr0st said

    Si pe mine ma doare capu de 4 luni am o senzatie naspa in cap ca o presiune am fost la oftalmolog nu am nimic am fost la ORL mi-a facut un fil la cap nu e mimic a spus ca sinusurile frontale nu sunt bine dezvoltate am facut si analize e ok am si naspul infundat aproape mereu. Am urmat un tratament aerosoli nu s-a cunoscut am luat antibiotice medicamente de raceala dar nu imi trece de nimic sunt rare momentele cand nu ma doare

  19. catalin said

    ai dreptate ma durtut capul foarte tare dupa ce am dat un test la chimie

  20. alexa said

    stiti la mine e ceva mai nasol am facut tomografe au iesit perfect analizele erau bune nu stiu ce sa mai fac ma doare intruna capul nu mai suport am fost la doctori peste tot si ma doare…mi s-a zis ca sa ma dau pe ceva naturist am incercat ma doare imi puteti da sfaturi ?????sa ma ajutati ce sa mai fac ca eu nu mai suport!!!!!!

  21. camelia said

    nu mai pooott ma doare capu copii ce sa fac?????

  22. camelia said

    contactatima pe id asta:gagicutzacristinutza

  23. flori said

    cand te doare capul trebuie sa iei buline

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

